گریم جالب جانی‌دپ درنقش بومی آمریکایی+عکس

جانی دپ در فیلم” رنجر تنها” نقش یک بومی آمریکایی با نام تونتو که یک شخصیت سمبلیک در سینمای آمریکا محسوب می شود را بازی می کند.

جانی دپ در صحنه فیلمبرداری فیلم جدید خود با نام “رنجر تنها: به سختی تلاش می کندو کاملا” در شخصیتی که نقشش را بازی می کند غرق شده است.

روز سه شنبه ، این بازیگر با لباس و گریم کامل شخصیت تونتو برای فیلمبرداری یک صحنه اکشن در محل فیلمبرداری این پروژه حاضر شد و نقش این بومی آمریکایی که به عنوان همراه و یاور رنجر تنها(آرمی همر) در فرهنگ آمریکا شناخته شده است را بازی کرد . شناختن این بازیگر با آن صورت رنگ شده سیاه و سفید و آن کلاغ سیاه روی سرش در حالیکه به زنجیر کشیده شده و به دوربین اخم کرده ، واقعا” کار مشکلی است.

ستاره مجموعه “دزدان دریایی کارائیب “که به گریمهای عجیب و غریب و بازی در نقش شخصیتهای کاملا” مختلف ، مشهور است نقش جدیدش در فیلم “رنجر تنها ” را خیلی جدی گرفته است.”

این بازیگر ۴۸ ساله به اینترتینمنت دیلی گفت که برای به روز کردن ظاهر شخصیت تونتو از یکی از نقاشیهای کربی ساتلر الهام گرفته است.”

“ساتلر در یکی از نقاشیهایش صحنه ای را به تصویر کشیده که درآن یک پرنده در حال پرواز کردن پشت سر این جنگجو است اما چیزی که در نگاه اول به نظر من رسید این بود که این پرنده روی سر تونتو نشسته است و من با خودم فکر کردم ، تونتو یک پرنده روی سرش دارد.

این پرنده به نوعی راهنمای روح او محسوب می شود .چیزی که برای دیگران مرده است اما برای او نمرده است و کاملا” زنده است.”

“تنها دلیلی که باعث شد من تصمیم بگیرم نقش این شخصیت را بازی کنم این بود که دلم می خواست آن ذهنیت کلیشه ای که از بومیان و سرخپوستان آمریکایی در ذهن همه ما وجود دارد و در فرهنگ و یا حداقل سینمای ما ریشه کرده است را از بین ببرم. همه تونتو را به عنوان یک شخصیت تابع و پیرو که همیشه همراه و دستیار رنجر تنهاست می شناسند اما در این فیلم خواهید دید که اصلا” اینطور نیست.”

منبع: پورتال آفتاب

فرهنگی هنری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.