گریه های حنیف عمران زاده از ترس سقوط هواپیما

حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال در سفر خود با هواپیما به قدری دچار ترس شده بوده، که گریه می کرده و حتی دلگرمی برخی از بازیکنان هم آرامش نمی کرده است.

حنیف عمران زاده

هواپیمایی که حامل بازیکنان استقلال بود، در مسیر بازگشت از اهواز به تهران، دچار نقص فنی شد تا بازیکنان و کادرفنی این تیم، دقایق پر استرس و پرالتهابی را سپری کنند.

در این میان اکثر بازیکنان دچار ترس شده بودند ولی حنیف عمران زاده بیشتر از دیگران دلهره داشته است. شنیده ایم این بازیکن به قدری دچار ترس شده بوده، که گریه می کرده و حتی دلگرمی برخی از بازیکنان هم آرامش نمی کرده است.

گویا حنیف با گریه می گفته: این چه بد شانسی است؟ این همه جا! چرا باید در هواپیما بمیریم؟

حنیف تا آخرین لحظه استرس و اضطراب داشته و پس از رفع نقص فنی هم بازیکنان وقتی حال او را آن طور دیده اند، از مهمانداران خواسته اند تا وی زودتر از دیگران از هواپیما خارج و پیاده شود.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در رابطه با لحظات سخت خود در هواپیما گفت: از همان ابتدای سوار شدن به هواپیما استرس داشتم. هواپیمای حامل تیم فوتبال استقلال که از اهواز عازم تهران بود دچار نقص فنی شد همه دیدند که چرخ‌های هواپیما باز نمی‌شد. خدا به ما رحم کرد و دعای پدر و مادرم ما را نجات داد ،هواپیما بیش از ۴۵ دقیقه به دلیل باز نشدن چرخ‌ها در هنگام فرود در آسمان سرگردان بود که در نهایت به زمین نشست.

وی ادامه داد: از مسئولان خواهش می‌کنم که اگر برخی از هواپیما‌ مشکل دارد به آن‌ها اجازه پرواز ندهند.بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که حادثه ناگواری رخ نداد و تمام مسافران صحیح و سالم از هواپیما خارج شدند.

دیدار فوتبال تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران در چارچوب رقابت های لیگ برتر  عصر پنج شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد. این دیدار با تساوی ۴ – ۴ پایان یافت.

– .
Want something else to read? How about ‘Grievous Censorship’ By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed’s Blog

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.