گزارش احمد شهید بی پایه و اساس است/ملت‌های آزاده جهان چنین گزارشی را نمی‌پذیرند

۰۹م آذر ،

آیت‌الله سلیمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: زندان‌های گوانتانامو و ابوغریب از نمونه حقوق بشر و دموکراسی غربی می باشند.

آیت‌الله عباس علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واکنش به گزارش مغرضانه احمد شهید گزارشگر سازمان ملل، گفت: دو سرمایه گران‌بها یعنی اعتقادات معنوی و کرامت و منزلت انسانی برای جامعه ایرانیان از اهمیت فراوانی برخوردار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر منشور کوروش را به عنوان سندی تاریخی، حقوق بشری که امروز جهان مدعی آن است در این منشور به خوبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دین اسلام بالاترین جایگاه را برای حقوق انسان‌ها در نظر گرفته است، ادامه داد: دین مبین اسلام علاوه بر رعایت و توجه به حقوق انسان‌ها، حقوق حیوانات را نیز محترم می‌شمارد.

آیت‌الله سلیمانی تاکید کرد: نمونه دموکراسی و حقوق بشر غربی را در زندان‌های گوانتانامو و ابوغریب می‌توان به خوبی ملاحظه کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه غرب بی‌بندو باری و اهانت به مقدسات را به عنوان نمونه‌های  رعایت حقوق بشر در نظر می‌گیرید و هر کشور که در مقابل این اقدامات آنان بایستد به نقض حقوق بشر متهم می‌شود، تصریح کرد: اقلیت‌های دینی و مذهبی در جمهوری اسلامی ایران از آزادی‌ کامل دینی و مذهبی برخورداند اما در جوامع غربی با مسلمانان بدترین رفتارها صورت می‌گیرد.

آیت‌الله سلیمانی خاطر نشان کرد: گزارشگر سازمان ملل گزارش خود را براساس اطلاعات منابع صهیونیستی و آمریکایی می‌نویسد و گزارش وی بی پایه و اساس است و برای ملت‌های آزاده جهان قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.