گزارش باکس آفیس هفته

انیمیشن «ماداگاسکار۳ » به صدرنشینی «سفید برفی» خاتمه داد

«پرومتئوس» با فروش ۵۰ میلیون دلاری در مکان دوم

 

به گزارش سینمانگار، انیمیشن خانوادگی «Madagascar 3: Europe’s Most Wanted: ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب در اروپا» با فروش ۶۰٫۴ میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس این هفته شد و توانست بالاتر از فیلم «پرومتئوس» قرار گیرد.

«ماداگاسکار» در تاریخ ۸ جون راهی سینماها شد. این انیمیشن دنباله دو قسمت قبلی آن است و ژانر ماجراجویی- کمدی دارد.

در این قسمت آلکس، مارتی، گلوریا و میلمان هنوز در تلاش برای بازگشت به خانه و نیویورک هستند. اما ماجراجوییشان آنها را به اروپا می کشاند. در آنجا آنها با یک پوشش کامل مواجه می شوند یک سیرک در حال مسافرت که آن را از نو می سازند البته به روش ماداگاسکاری…

کارگردانی این قسمت را “اریک دارنیل”، “تام مک گراث” مشترکا برعهده داشته اند.

“بن استیلر”، “جیدا پینکت اسمیت”، “کریس راک”، “دیوید شومیر”، “ساشا بارن کوهن” و”جسیکا چاستین” صداپیشگان این قسمت بوده اند.

پوستر فیلم «ماداگاسکار ۳: تحت تعقیب در اروپا»

«Prometheus: پرومتئوس» نیز در ۸ جون در آمریکا اکران خود را آغاز کرد و توانست ۵۱٫۱ میلیون دلار را کسب کند.

 «پرومتئوس» داستان یک تیم اکتشافی است که سرنخ هایی از انسانهای اولیه را در زمین بدست می آورند. این اکتشاف آنها را به ماجراجویی به سمت تاریکترین نقطه دنیا می کشاند. در آنجا آنها مجبور می شوند برای نجات نسل انسانهای آینده دست به نبردی وحشتناک بزنند

«پرومتئوس» را “ریدلی اسکات” کارگردانی کرده است و بازیگرانی چون “نومی ریپاس”، “لوگان مارشال گرین”، “مایکل فاسبندر”، “چارلیز ترون” و “ادریس ایلبا” در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

مکان سوم این هفته به «Snow White and the Huntsman: سفید برفی و شکارچی» با فروش ۲۳٫۱ میلیون دلار اختصاص یافت.

جدال “کریستین استیوارت” و “چارلیز ترون” بعد از دو هفته اکران به فروش کلی ۹۸٫۵ میلیون دلاری دست یافت.

در مکان چهارم «Men in Black 3: مردان سیاه پوش ۳» با فروش ۱۳٫۹ میلیون دلاری استاده است. این فیلم در سه هفته اکران توانست مجموع فروشش را به ۱۳۶ میلیون دلار ارتقاء بخشد.

به گزارش سینمانگار، «The Avengers: انتقامجویان» به نیمه جدول باکس آفیس رسید. این فیلم تخیلی با فروش ۱۱٫۲ میلیون دلار در این هفته رقم فروش کلی اش را بعد از شش هفته اکران به ۵۷۲ میلیون دلار رساند.

«The Best Exotic Marigold Hotel» عنوان فیلمی است که در هفته ششم اکران به فروش ۳٫۲۷ میلیون دلاری دست یافت و مکان ششم را نیز از آن خود کرد. مجموع فروش کلی این فیلم به ۳۱ میلیون دلار رسیده است.

بعد از چهار هفته اکران، فیلم «What to Expect When You’re Expecting: چه انتظار داشته باشی وقتی انتظار می کشی» با فروش ۲٫۷۹ میلیون دلاری توانست در مکان هفتم جدول این هفته قرار گیرد و مجموع فروشش را به ۳۵٫۸ میلیون دلار برساند.

«Battleship: کشتی جنگی» این هفته با فروش ۲٫۲۸ میلیونی خود توانست در مجموع ۵۹٫۸ میلیون دلار را کسب کند و در مکان هشتم جدول باکس آفیس قرار گیرد.

در مکان نهم و دهم جدول این هفته نیز به ترتیب «The Dictator: دیکتاتور» و «Moonrise Kingdom: قلمرو طلوع ماه» با فروش ۲٫۲۴ و ۱٫۵۶ میلیون دلار استاده اند.

مترجم: سریره طاهرافشار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.