گزارش تصویری/ تصادف شدید کامیون با ۸ خودرو در میدان آرژانتین

خودرو کامیونت شهری ویژه حمل اثاثیه به دلیل نامعلوم پس از به حرکت در آمدن در شیب تند خیابان الوند با دو عابر و هشت دستگاه خودرو های سواری پارک شده برخورد کرد و در نهایت پس از برخورد با داربست ساختمان در حال ساخت متوقف شد.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری آنا، خودرو کامیونت شهری ویژه حمل اثاثیه به دلیل نامعلوم پس از به حرکت در آمدن در شیب تند خیابان الوند با دو عابر و هشت دستگاه خودرو های سواری پارک شده برخورد کرد و در نهایت پس از برخورد با داربست ساختمان در حال ساخت متوقف شد.

رخداد این حادثه ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه روز گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران گروه امداد و نجات ۱۳ و آتش نشانان ایستگاه های ۵۳ و ۱۱ را به محل حادثه در میدان آرژانتین، خیابان الوند اعزام کرد.

نصرالله نفر افسر آماده منطقه یک در این باره گفت: در این حادثه بر اثر برخورد خودرو سنگین با دو عابر پیاده این دو شهروند به شدت آسیب دیده بودند که به بیمارستان کسری که در نزدیکی محل حادثه بود منتقل شدند.

وی ادامه داد: با حضور عوامل انتظامی، پلیس راهور و با همکاری این عوامل با آتش نشانان و نجاتگران، محل حادثه کاملاً ایمن سازی شد و به وسیله جرثقیل راهنمایی و رانندگی این خودروی سنگین که بر اثر برخورد شدید با خودروها به داخل جوی آب حاشیه خیابان افتاده بود خارج و جهت اقدامات بعدی تحویل پلیس راهور شد.

نفر عنوان کرد: راننده خودرو کامیونت نیز تحویل عوامل انتظامی شد و پس از جلوگیری از نشت بنزین خودروهای حادثه دیده و شستشوی بنزین و روغن جاری شده در خیابان، آتش نشانان و نجاتگران به عملیات خود پایان دادند.

وی افزود: علت این حادثه توسط عوامل راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.