گزارش تصویری موسیقی ایرانیان از اجرای پرشور گروه «لیان» در جشنواره موسیقی فجر

۲۶ام بهمن ،

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: با حضور گروه موسیقی «لیان» و استقبال مخاطبین، بار دیگر نوای موسیقی بوشهر در بیست و هشتمین جشنواره‌ی موسیقی فجر طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این گروه مطرح که در سالهای قبل به عنوان تنها گروه موسیقی نواحی ایران به جشنواره‌ی بین‌المللی موسیقی فجر دعوت می‌شد، امسال نیز در این جشنواره (تالار وحدت) به صحنه رفت تا با اجرای موسیقی شورانگیز بوشهر، فضای جشنواره‌ را حال و هوایی دوچندان بخشد.

گروه «لیان» از مشهورترین و باسابقه‌ترین گروه‌های موسیقی نواحی ایران است که چند ماه دیگر بیستمین سال فعالیت خود را تجربه خواهد کرد. انتشار یافتن ۱۲ آلبوم موسیقی و شش عنوان کتاب و همچنین بیش از پنجاه اجرای بین‌المللی کارنامه‌ای درخشان و موفق را برای این گروه به ثبت رسانده است.

آکا صفوی خواننده لیان به همراهی حسین سنگ سر، مرتضی پالیزدان، محمود بردک نیا، حمید اکبری، امین فیروز‌پور، مهدی شریفیان، هادی منوچهری و ماکان صغیری در این کنسرت محسن شریفیان را همراهی کردند.

در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان (امیر آبشناسان) از این اجرا را ببینید، به زودی گزارش مشروح موسیقی ایرانیان از این کنسرت هم منتشر خواهد شد.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.