گزارش تصویری موسیقی ایرانیان از کنسرت گروه «همنوازان فاخته» در رامسر

فروردین ۱۴۰۳

موسیقی ایرانیان – صنم قلی زاده: کنسرت گروه موسیقی همنوازان فاخته هفته پیش در آمفی تاتر هتل بزرگ رامسر با حمایت شهرداری رامسر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، گروه همنوازان فاخته به سرپرستی خشایار پارسا، آهنگسازی هامون بهرامی مقدم و خوانندگی علی زند وکیلی این کنسرت را برگزار نمود.

آمفی تاتر هتل رامسر یکی از آمفی تاترهای قدیمی ایران میباشد و متاسفانه بعلت توجه کم به مسائل فرهنگی در ایران حدود ۱۵ سال است که در این سالن کنسرت موسیقی برگزار نشده بود، کنسرت گروه همنوازان فاخته سبب شد مردم رامسر بعد از ۱۵ سال این سالن قدیمی را دوباره پر از جمیعت ببینند ( ۵۱۰ نفر گنجایش این سالن است) و شور و حال تازهی به فضای فرهنگی این شهر برگردد.

شایان ذکر است که گروه همنوازان فاخته در این اجرا توانست توقع مخاطبان خود را برآورده کند و اعلام رضایت مردم بعد از خروج از سالن به برگزار کنندگان این برنامه و تقاضای تمدید این کنسرت از نکات قابل توجه این اجرا بود.

هامون بهرامی مقدم (سنتور)، کیانوش خلیلیان (نی)، نیما داغمه چی (تار)، علی زند وکیلی (آواز)، طیبه جوربنیان (همخوان)، آرمان حیدریان (کمانچه)، هدایت کلاری (عود وسه تار)، علیرضا رسولی (قیچک آلتو)، رویا نیو (دف)، حسین گازر (تنبک) و خشایار پارسا (سنتور) به عنوان اعضای گروه همنوازان فاخته در این کنسرت به روی صحنه رفتند.

تور اجراهای این گروه در شهرهای دیگر بعد از ماه رمضان پیگیری خواهد شد.

در ادامه می توانید عکسهای موسیقی ایرانیان از کنسرت رامسر این گروه را ملاحظه نمایید.

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.