گزارش زنده بازی پرسپولیس – راه آهن توسط اسکندر کوتی در غرفه رادیو جوان

سه شنبه ۱۹ اردیبهشت – ۰۵:۱۰:۴۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

تلفیق رادیو و تلویزیون؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- گروه ورزش و جوان رادیو جوان در این دوره از برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مکان غرفه رادیو جوان برنامه های ویژه ای دارد. یکی از این برنامه ها گزارش مسابقات فوتبال به طور زنده از نمایشگاه کتاب است. اسکندر کوتی گزارشگر این بازی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، حمیدرضا افتخاری مدیر گروه جوان و ورزش رادیو جوان در این ارتباط گفت: البته پس از اتمام بازی ها و برگزاری نشست های خبری با گزارش گرانمان در شهرستان نیز ارتباط زنده می گیریم و نتایج این نشست ها را نیز به صورت زنده به اطلاع علاقه مندان به فوتبال خواهیم رساند. همین طور نتیجه سایر بازی ها را هم که به طور همزمان در کانال های دیگر تلویزیون در حال پخش هستند اعلاممی کنیم.
او گفت: ما تمام سعی خود را می کنیم که برنامه برای مخاطبانمان مفید باشد و علاقه مندانی که دوست دارند مسابقات ورزشی را دنبال کنند ولی به علت حضور در نمایشگاه امکان این کار برای آنان وجود ندارد هم بتوانند مسابقه تیم دلخواه خود را به طور زنده مشاهده کنند چرا که مسابقه علاوه بر اینکه توسط اسکندر کوتی پخش خواهد شد به وسیله ویدئو پرژکتور هم قابل مشاهده خواهد بود.
او ادامه داد: از ساعت ۱۷ تا ۱۹ گزارش بازی پرسپولیس و راه آهن توسط اسکندر کوتی انجام شد و با توجه به اینکه این برنامه به صورت زنده بر روی آنتن رفت و همین طور ما بازی را به صورت ویدئو پرژکتور نمایش هم دادیم با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و به گونه ای بود که انگار ورزشگاه آزادی است. هواداران تیم های مختلف آمده بودند و تیم محبوبشان را با صدای بلند تشویق می کردمد. و سپس از ساعت ۱۹ تا ۲۰ نیز بررسی این بازی ها با حضور کارشناس ورزشی و آقای کوتی به طور زنده در مکان غرفه رادیو جوان پخش شد.
افتخاری افزود: کلیه بازی های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال از مکان غرفه رادیو جوان پخش خواهد شد و بعد از برنامه نیز از علاقه مندان تست گزارش ورزشی گرفته می شود.  که در برنامه دیروز نیز این امر انجام شد و تعداد بسیار زیادی از جوانان علاقه مند برای تست گزارش ورزشی ثبت نام کردند و از آنها این تست با حضور اسکندر کوتی و محمد فنایی( پیشکسوت داوری) انجام شد.
 او برپایی غرفه رادیو جوان را در این دوره از نمایشگاه کتاب از جمله فرصت های ویژه ای عنوان کرد که جوانان و علاقه مندان به برنامه ها می توانند از نزدیک با عوامل برنامه ساز در تعامل باشند و نظرات خود را به صورت مستقیم به آنها بیان کنند. او در این باره گفت:همچنین علاقه مندان فرهیخته ای که قصد شرکت در دومین جشنواره بزرگ جوان و رادیو را دارند می توانند از این فرصت ویژه برای بیان نظرات خود به برنامه سازان استفاده کنند.
او ادامه داد: برنامه ویژه ای را نیز برای روز جمعه خواهیم داشت و بازی های لیگ را به طور زنده برای علاقه مندان پخش خواهیم کرد.
سایر برنامه های گروه ورزش عبارتند از : گروه ورزش نیز برنامه های بسیار متنوعی را از جمله چهل تکه از ساعت ۳۰/۱۲ به مدت ۴۵ دقیقه که از شنبه تا چهار شنبه است ، کوپه هفتم جمعه ها ساعت ۹ صبح، توپ پنج شنبه ساعت  ۱۹ و معجون هم جمعه ها ساعت ۱۹ تدارک دیده است.
افتخاری مدیر گروه جوان و ورزش رادیو جوان است که دبیر دومین دوره از جشنواره جوانه را نیز برعهده دارد.
او ادامه داد:  در زمان پخش رادیو جوانه نیز که برنامه ای برای اطلاع رسانی در حوزه جشنواره است در مکان غرفه رادیو جوان حضور می یابم و پاسخگوی سوالات علاقه مندان به این حوزه خواهم بود.
رادیو جوانه جمعه ها ساع ۱۶ به طور زنده از نمایشگاه کتاب تهران بر روی آنتن می رود.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۸۱۷۱۰۴۶۵۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.