گزارش مالی رویانیان به مراجع قضایی در ۷۲ ساعت آینده

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس قرار است گزارشی از عملکرد و برنامه های قابل اجرا را به مراجع قضایی ارائه دهد.

به گزارش ممتاز؛محمد رویانیان ضمن ارائه گزارش عملکرد و فعالیت های انجام شده برنامه های آماده اجرا،طی ۷۲ ساعت آینده گزارش مالی خود را در اختیار مراجع قانونی قرار خواهد داد.بنا بر اعلام محمد رویانان طی ۷۲ ساعت آینده گزارش مالی شفاف باشگاه پرسپولیس از مهر ۹۰ تا دی ماه ۹۱ به وزارت ورزش و جوانان مدیریت جدید و هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس،سازمان بازرسی کل کشور و سایر مراجع قانونی زیربط تقدیم خواهد شد و در صورت لزوم در رسانه ها نیز منتشر می شود.رویانیان اعلام کرد این گزارش مالی شامل درآمد ها،هزینه ها،بدهی های پرداخت شده از ادوار گذشته و بدهی های برجامانده است که به طور شفاف و بدون پرده پوشی و به صورت داوطلبانه در اختیار مراجع قانونی قرار خواهد گرفت.

رویانیان همچنین قصد دارد گزارش عملکرد و فعالیت های انجام شده طی دوران مدیر عاملی خود در پرسپولیس را اوایل هفته آینده ارائه کرده و در گزارشی جداگانه نیز برنامه های اقتصادی و ورزشی آماده اجرا را به هیات مدیره،مدیریت جدید و وزارت ورزش اعلام خواهد کرد.

رویانیان اعلام کرد وظیفه خود می داند پس از کناره گیری از مدیرعاملی پرسپولیس گزارش عملکردش به ویژه در زمینه مالی را ارائه کند تا ضمن شفاف سازی از انتشار برخی شایعات هدفمند که عملا به پرسپولیس لطمه می زند جلوگیری نماید.

رویانیا تاکید کرد تمایلی به رسانه ای کردن گزارش مالی خود ندارد اما در صورتی که ضرورت ایجاب نماید گزارش مالی را نیز به رسانه ها تقدیم خواهد کرد.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.