گزارش موسیقی از نشست دوستانه امید حاجیلی با رسانه ها

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

نشست امید حاجیلی با رسانه ها

نشست امید حاجیلی با رسانه ها

موسیقی – هاتف حسینی: ساعت ۱۲ روز جمعه دوازده مهر رستورانی واقع در تجریش میزبان خبرنگاران و عکاسان حوزه موسیقی بود تا نشستی دوستانه با امید حاجیلی در ارتباط با کنسرت پیش رویش داشته باشند. حضور مانی رهنما در ابتدای نشست و قبل از ورود امید حاجیلی همه را متعجب کرده بود.

این نشست دوستانه با صحبت های تهیه کننده این کنسرت علی آقایی نسب آغاز شد. وی ضمن محترم شمردن جایگاه عکاسان و خبرنگاران از آنها خواست که در پوشش این برنامه متفاوت گروه اجرایی را یاری کنند.

سپس امید حاجیلی در ارتباط با کنسرت خود که تاریخ ۲ آبان ماه برگزار می گردد، گفت: هدف ما از این اجرا درآمدزایی و پول در آوردن نیست. ما برای اجرای قبلی نزدیک به ۱۵ میلیون تومان هزینه دکور کردیم. در این کنسرت نیز اتفاقات غافلگیر کننده ای داریم که به طور حتم مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: پیش از کنسرت قبلی یک اظهار نظری داشتم که هنوز هم روی آن حرفم هستم. من گفتم کسی که به کنسرت من می آید برای دو ساعت باید تمام غم ها و مشکلاتش را فراموش کند.

مانی رهنما که از ابتدای این نشست دوستانه حضورش همه را غافلگیر کرده بود امید حاجیلی را نوازنده ای ماهر نامید و گفت: امید سالهاست که در این عرصه نوازندگی می کند و بی شک یکی از بهترین های حوزه موسیقی است. امید سالها با خوانندگان مختلف روی صحنه رفته و این اجرای مستقلش را ما به فال نیک می گیریم.

فضای دوستانه این نشست سبب شد خبرنگاران و عکاسان انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند که از جمله مهمترین انتقادات جایگاه خبرنگاران در کنسرت ها بود که ایمان آقایی نسب دیگر تهیه کننده این اجرا پاسخ این انتقادات را اینگونه داد: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود و برای آغاز در این کنسرت یک ردیف از سالن را ویژه خبرنگاران در نظر گرفته ایم. در ارتباط با قضیه عکاسان نیز ما به دنبال راه حل های مناسبی هستیم اما بعضی قوانین در این زمینه دست ما را بسته است.

امید حاجیلی نیز به این ورود کرد و گفت: عکاسان و خبرنگاران باید خود را عضوی از تیم اجرایی کنسرت بدانند و همه دست به دست هم بدهند تا کنسرت هرچه با شکوه تر برگزار شود تا همگی به هدف واحدمان یعنی رضایت مخاطب برسیم.

گفتنی است؛ این نشست دوستانه به همت موسسه فرهنگی هنری نوای نی لبک شرقی برگزار شد.

 در ادامه می توانید عکسهای موسیقی (آیدین پورایمان) از این کنسرت را ملاحظه نمایید.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.