گزارش نهایی دادستانی از املاک نجومی شهرداری تهران

گزارش نهایی دادستانی از املاک نجومی شهرداری تهران، حقایق تلخی از زوایای عملکرد مدعیان مدیریت جهادی شهرداری را افشاء و تایید کرد، که جای تاسف دارد.

گزارش نهایی دادستانی از املاک نجومی شهرداری تهران

رحمت اله حافظی گفت: عدول شهرداری تهران از ضوابط و چارچوب مصوبات شورای شهر تهران، که در این مدت تنها حربه حامیان شهرداری برای قانونی جلوه دادن این واگذاری ها بود، از چند بعد قابل تامل است، نخست ارائه تخفیف هایی بیش از سقف مجاز، دوم واگذاری ملک به افراد خارج از شهرداری و در نهایت واگذاری ملک به افرادی خارج از شرکت های تعاونی.

وی افزود: درایت و بررسی موشکافه دستگاه قضا در املاک نجومی شهرداری تهران، جای تشکر ویژه دارد، به خصوص الزام برای بازپس دادن اموال عمومی توسط افراد دریافت کننده ملک، گام موثری در جلب اعتماد از دست رفته شهروندان تهرانی نسبت به مدیریت شهری تهران است.

حافظی تصریح کرد: نکته بسیار مهم، اقرار به بی اطلاعی شهردار تهران از مساله ارائه تخفیف ها و واگذاری ها است که موید مدیریت ناکارآمد شهردار تهران بر زیرمجموعه خود است و چه بسا این عدم اطلاع، در سایر حوزه های عملکرد شهرداری همچون بند های گزارش صورت های مالی تلفیقی سال ۹۰ و کمک به خیریه ها نیز مصداق داشته باشد که جای نگرانی دارد.

امید است گزارش دستگاه قضا، زمینه ساز شفاف سازی عملیات مالی شهرداری تهران شود.

 
منبع: خبرآنلاین
 
 
 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.