گزارش کمیسیون امنیت ملی از مرگ ستار بهشتی دڕ مجلس قرائت می‌شود/ گزارش طرز کارقوای سه گانه تهیه می‌شود

این خبر دڕ تاریخ ۲۹ آبان به نقل از منبع ذکر شده، دڕ پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سیدباقر حسینی عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: با توجه به اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی آقای دواتگری را به عنوان یک فردی که دارای سابقه قضاوت است، مامور رسیدگی به پرونده مرگ ستار بهشتی کرده است گزارش تکمیلی از جزئیات مرگ این وبلاگ‌نویس چهارشنبه دڕ صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد. ‌این گزارش نتایج به دست آمده حاصل از پیگیری‌های انجام شده دڕ مورد پرونده مرگ ستار بهشتی است که به صورت کاملا تخصصی و بر اساس صحت و سقم پرونده به دست آمده است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که این گزارش ابتدا دڕ جلسه فردا (سه‌شنبه) بعدازظهر کمیسیون مطرح خواهد شد و سپس دڕ روز اول آذر دڕ صحن علنی قرائت می‌شود.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ از بررسی شکایت واصله به این کمیسیون دڕبارهٔ کار قوای سه ‌گانه و تهیه گزارش‌ نهایی دڕاین زمینه خبر داد.

محمدعلی پورمختار افزود:‌ براساس اصل ۹۰ قانون اساسی هرکس شکایتی از طرز کار قوای سه گانه داشته باشد، می‌تواند شکایت خود را کتبا به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه کند. بر همین اساس،‌ با توجه به اینکه دڕ دوره‌های مختلف شکایاتی وجود داشته،‌ دڕاین دوره از مجلس بنا داریم که گزارشی از طرز کار سه قوه تهیه و ارائه کنیم.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.