گزارش کنسرت آقای خوش رنگ/الناز شاکر دوست در اجرای سیروان

۲۸اردیبهشت،

ss (3)سیروان خسروی در حضور دوستداران اش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بروی صحنه رفت.

الناز شاکر دوست و شهاب رمضان از جمله مهمانان این برنامه بودند و سیروان در لحظه ای که روی سن آمد، با یک کت قرمز و پیراهنی سبز به یک باره ظاهر شد که این رنگ آمیزی دلچسب لباس هایش مورد توجه حاضران در سالن قرار گرفت. در لحظه اجرای قطعه «عاشقتم» پلاکاردی بسیار بزرگ در سالن دست به دست چرخید که خود سیروان هم از دیدن این پلاکارد شوکه شده بود.

نوازنده هایی نظیر یاشار خسروی، میلاد درخشانی، نیما رمضان، بردیا امیری، اشکان آبرون، محمد شفیع نژاد و حامد حمید زاده و کیان پورتراب در این کنسرت که به همت موسسه «آوای فروهر» برگزار می شد، سیروان را همراهی می کردند.

گفتنی ست سیروان خسروی روز بیست و هشتم اردیبهشت نیز در همین سالن به اجرای برنامه خواهد پرداخت و طبق قولی که به دوستدارانش داد، قرار است قطعات کمتر اجرا شده اش را در اجرای بعدی بخواند.

منبع: موسیقی ما


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. baran:

    سلام.میشه بگین سیروان خسروی زن داره یا نه یا این که در حال حاضر باکسی رابطه داره؟ممنون

  2. سیروان:

    من اگه النازو نکشم طرفدار سیروان نیستم .خدا بهش رحم کرد که ۱۹ شهریور وقتی کنسرتش رفته بودم الناز نبود وگرنه با جفت پا رفته بودم تو حلقش.

  3. دلارام:

    من واقعا شوکه شدم ولی یکی از طرفداران سیروان خسروی هستم اما متاسفانه نتوانستم در کنسرت سیروان شرکت کنم ولی آهنگ های او را خیلی دوست می دارم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.