گزینه های مطرح برای معاونین وزارت امور اقتصادی ودارایی از بین مدیران اقتصادی و پخته قدیمی

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

گزینه های مطرح برای انتصاب ریاست کل گمرک ایران با توجه به کاهش درآمدهای گمرکی از آقایان مستخدمین حسینی و مهدی کرباسیان نام برده می گردد که تاکنون پاسخی به پیشنهاد مذکور نداده اند.

خبر اقتصادی – با انتخاب دکتر علی طیب نیا و رای اعتماد مجلس به وزیر امور اقتصادی و دارایی و با توجه به رایزنی های قبلی به نظر می رسد تغییرات راهبردی و مهمی در این وزارتخانه در پیش است.

  مشی انتخاب معاونین وزرا در وزارت کلیدی اقتصاد به تبعیت از مشی رئیس جمهور رویکرد حداکثری به مدیران باتجربه و آزموده بوده بطوریکه از آقایان عرب مازار و محمد پاریزی و کرد زنگنه برای سازمان امور مالیاتی، ولی الله سیف و مجید قاسمی برای گزینه رئیس کل بانک مرکزی و همچنین پوری الحسینی و کرد زنگنه برای سازمان خصوصی سازی سخن گفته اند.
 اما گزینه های مطرح برای گمرک ایران با توجه به حجم نابسامانی ها و اوضاع بهم ریخته سازمانی و کاهش درآمدهای گمرکی از آقایان مستخدمین حسینی و مهدی کرباسیان نام برده می گردد که تاکنون پاسخی به پیشنهاد مذکور نداده اند. نکته جالب توجه آنکه،  در این میان بعضی از مسوولین فعلی گمرک به ویژه  معاونین این سازمان، به دنبال لابی برای پست ریاست گمرک می باشند. همچنین از داود دانش جعفری نیز به عنوان گزینه مهم دیگر برای تصدی این پست، یاد می گردد. در هر حال، سرنوشت این سازمان های اقتصادی و حاکمیتی مهم که تاثیر مستقیم و موثری بر وضعیت معیشتی مردم دارند، شامل گمرک، بیمه، مالیات و سیستم بانکی، در انتظار تصمیم وزیر امور اقتصادی ودارایی است.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. محمدرضا عباسي:

    تغییر یا ابقاء هرچه باشد باید زودتر صورت بگیرد البته رئیس سازمان امور مالیاتی مدیر خوبی است از طرف دیگر اکثر کارمندان سازمان امور مالیاتی کشور با ریاست آقای عرب مازار موافق نبوده و ایشان نگاه منفی به کادر زحمت کش تشخیص دارد آقای کرد زنگنه طرفدار زیادی دارد درهر حال انتصاب و یا ابقاء سازمان امور مالیاتی خیلی طول کشیده است که این مناسب نبوده و خیلی از کارهای سازمان به خاطر احتمال تغییر تحول و به نظرمیرسد به خاطر احتیاط مدیران ، بلاتکلیف مانده است لذا خواهشمندیم که زودتر تکلیف ابقاء یا تغییر رئیس سازمان را بدهند.

  2. رضوی:

    در کامنت بالا این آقای رضوی ازخراسان رضوی می باشد که آقای حسین بنی صفاررامعرفی نموده است نه خودش خودش رامعرفی نموده

  3. حسین بنی صفار مدیرکل امورمالیاتی خراسان رضوی:

    باسلام به نظرحقیر بهترین گزینه برای سازمان امور مالیاتی حسین بنی صفار مدیرکل فعلی امورمالیاتی خراسان رضوی می باشدزیراایشان فردی تحول گرا، عدالت محور، متخصص، متعهد وعاشق نظام جمهوری اسلامی ورهیری می باشد

  4. سعید کاکاوند:

    بهترین وشایسته ترین گزینه برای گمرک ایران جناب اقای جهرمی معاونت محترم حقوقی گمرک ایران میباشندایشان از مقبولترین ومردمی ترین مدیران گمرکی درمیان پرسنل گمرک ایران بوده ومیتوانند باعث ارتقای سازمان گمرک ایران گردند.

  5. رضایی:

    شایسته ترین شخص برای سازمان مالیاتی محمد پاریزی میباشد نامبرده ازبدنه وزارت دارایی ومجربترین ومردمی ترین پرنسل بوده ودارای تجربه فراوان وجزوکارگروه تدوین لایحه قانون جدید وجزو کارگروهای تحول نظام مالیاتی وسابقه قایم مقامی ومعاونت عملیاتی را دارد

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.