گزینه پایداری لنکرانی است نه جلیلی

۲۳اردیبهشت،

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه باقری‌لنکرانی کاندیدای اول جبهه پایداری است، گفت: البته پایداری از سعید جلیلی نیز دعوت کرده بود اما این دعوت به معنای این نیست که وی کاندیدای اصلی ما باشد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش ‌در نشستی با اقشار مختلف مردم در مسجد فاطمه زهرا (س) این شهر با بیان اینکه قیام برای خدا قطعاً یاری الهی را به دنبال دارد، اظهار کرد: در عرصه انتخابات باید لطف و عنایت الهی مورد توجه قرار گیرد.

*کاهش شدید محبوبیت احمدی‌نژاد

وی با اشاره به اینکه در صورت خواست الهی در یک شب نظر مردم به کاندیدای خاصی جلب می‌شود، افزود: این تجربه در سال ۸۴ نیز وجود داشت که بعضی تبلیغات بسیار گسترده‌ای انجام دادند اما فرد دیگری توسط مردم انتخاب شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، ادامه داد: در دولت‌های نهم و دهم به ویژه در دولت نهم با وجود مشکلات و بعضی انحرافات، برکات بسیاری نیز وجود داشت.

وی با اشاره به نقش احمدی‌نژاد در بیداری اسلامی کشورهای منطقه، گفت: احمدی‌نژاد در آغاز بیداری اسلامی نقش مثبتی در این امر داشت و آن زمان در بین جوامع اسلامی پس از سید حسن نصرالله پرطرفدارترین فرد بود، اما وی پس از بیداری اسلامی به سبب القائات بعضی اطرافیان این واقعه مهم را توطئه‌ای آمریکایی عنوان کرد و برخلاف سخنان مقام معظم رهبری سخن گفت.

روانبخش ادامه داد: احمدی‌نژاد پس از تغییر نظرات خود دربارهٔ بیداری اسلامی با کاهش شدید محبوبیت در بین ملت‌های اسلامی مواجه شد به نحوی که اکنون حتی در بین ۲۰ شخصیت محبوب جهان اسلام نیز قرار ندارد.

به گفته وی، محبوبیت احمدی‌نژاد در جهان اسلام و در بین مستضعفان عالم به سبب بیان شعارها و سخنان انقلاب اسلامی بود و نه شخص او، و این نکته‌ای بود که احمدی‌نژاد به آن توجه نکرد.

*ضرورت انتخاب فرد اصلح در انتخابات

دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو سخن، با بیان اینکه در عرصه انتخابات باید به دنبال صالح‌ترین کاندیدا باشیم، تصریح کرد: کاندیدای اصلح را می‌توان مقبول کرد، اما کاندیدای مقبول را نمی‌توان به زور اصلح کرد.

روانبخش توجه به عملکرد رئیس جمهور آینده را ضروری دانست و گفت: با امر به معروف و نهی از منکر باید رئیس جمهور منتخب را کنترل کنیم.

وی افزود: توجه و توکل به خدا دل‌ها را متوجه کاندیدای اصلح می‌کند.

*مانند بعضی کاندیداها پول‌های میلیاردی نداریم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، با تصریح بر اینکه دربارهٔ انتخاب لنکرانی به عنوان کاندیدای منتخب جبهه پایداری تأخیر انجام شد، افزود: اکنون نیز در بحث تبلیغات مانند بعضی کاندیداها پول‌های میلیاردی نداریم و با جیب خالی به عرصه انتخابات آمده‌ایم.

وی یادآور شد: بعضی جریان و گروه‌هایی از چند ماه پیش فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند.

*باقری‌لنکرانی کاندیدای اول جبهه پایداری است

روانبخش به جلسه خصوصی با سعید جلیلی برای دعوت از وی به عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: این دعوت به معنای این نیست که وی کاندیدای اصلی جبهه پایداری است.

وی اضافه کرد: قرار بود از بین باقری‌لنکرانی، فتاح و جلیلی یک نفر در جبهه پایداری انتخاب شود و پس از معرفی نفر اول کاندیدا، نفرات بعدی از او حمایت کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، رأی لنکرانی در جبهه پایداری را بیشتر از دیگران عنوان کرد و یادآور شد: با ثبت‌نام جلیلی اتفاق خاصی در جبهه پایداری نمی‌افتد و کاندیدای اول این جبهه لنکرانی است.

وی جلیلی را دارای رتبه سوم در رأی‌گیری جبهه پایداری پس از لنکرانی و فتاح عنوان کرد و متذکر شد: با آمدن جلیلی به عرصه انتخابات مخالفتی نداریم، اما تلاش می‌کنیم تنها با یک پرچم در انتخابات حضور داشته باشیم.

*پاسخگوی عملکرد کاندیدای منتخب جبهه پایداری هستیم/برخی‌ها به خاطر اشتباهات احمدی‌نژاد یقه ما را می‌گیرند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تصریح بر اینکه در انتخاب کاندیدای اصلح حتی تفاوت‌های اندک نیز باید مورد توجه قرار گیرد، اذعان کرد: هنوز پس از چند سال از حمایت احمدی‌نژاد در انتخابات دوره‌های قبل بعضی در برابر اشتباهات احمدی‌نژاد یقه ما را می‌گیرند.

روانبخش دربارهٔ عملکرد و سابقه اجرایی لنکرانی گفت: مدیریت اجرایی لنکرانی دیده شده و با او آشنایی داریم و از فردی حمایت می‌کنیم که بتوانیم پاسخگوی عملکرد او باشیم.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.