گسترش رشته‌های مهارت محور از اولویت‌های این مرکز است

۰۹ام بهمن ،

7-250.jpg

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه، تلاش برای گسترش رشته‌های مهارت محور تازه را یکی از اولویت‌های اصلی این مرکز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، یوسف شاه حسینی، اظهارکرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در صدد است تا با توجه به سیاست‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای توسعه و گسترش رشته‌های مهارت محور تازه با اولویت گرایش‌های مختلف رشته کامپیوتر سرمایه‌گذاری کند.

وی با بیان اینکه این مرکز آموزشی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ با دو رشته نرم افزار کامپیوتر و نرم افزار سیستم با ۱۰۰ نفر دانشجو آغاز کرد، گفت: در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه هم اکنون ۲۸۳۸ دانشجو در ۳۱ رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دو شیوه ترمی و پودمانی مشغول به تحصیل می باشند.

شاه حسینی افزود: این مرکز از نظر تعداد دانشجو جزو مراکز برتر کشور محسوب می‌شود و با توجه به توسعه امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی چشم انداز کاملا روشنی را برای پیشبرد اهداف خود ترسیم کرده است.

وی وابستگی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی به این نهاد به عنوان یک نهاد علمی فرهنگی را عاملی اساسی در خصوص استقبال دانشجویان برای ادامه تحصیل در این مرکز عنوان کرد و افزود: در این مرکز آموزشی بیش از ۱۵۰۰ متر مربع فضای آزمایشگاهی و کارگاهی با دارا بودن تجهیزات مناسب وجود دارد که دانشجویان می‌توانند در کنار فراگیری دانش نظری از بعد عملی و مهارتی نیز تجربه و دانش خود را ارتقاء دهند.

رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در پایان، گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیشترین فارغ‌التحصیلان را جذب بازار کار کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.