گسترش سیستم اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد

۲۰م آذر ،

روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از ارائه سیستم اطلاع رسانی تازه جهت رفاه داوطلبان و ارتقای روش‌های ارتباطی در این مرکز خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، روابط عمومی مرکز آزمون با بیان این مطلب افزود: به منظور رفاه حال داوطلبان و ارتقاء سیستم اطلاع رسانی و پاسخگویی به آنان تدابیر ویژه‌ای در مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اندیشیده شده است که از آن جمله افزایش خطوط ارتباطات اینترنتی با داوطلبان از طریق ایمیل رابط عمومی به نشانی WWW.PORSESH@ AZMON.NET می‌باشد.

روابط عمومی در ادامه تأکید کرد: بخش پرسش و پاسخ پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون به نشانی WWW.PUBR-AZMOON.COM بصورت آنلاین و شبا‌نه روزی آماده دریافت سوالات داوطلبان و پاسخگویی به آنان می‌باشد. همچنین در پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به نشانی WWW.AZMON.ORG که در زمان ثبت نام‌ها فعال است بخشی برای پرسش و پاسخ طراحی شده که به سوالات داوطلبان در ارتباط با سیستم ثبت نام پاسخ داده می‌شود.

روابط عمومی با اشاره به اینکه با آموزش‌های کارشناسی صورت گرفته، تعدادی از پرسنل مرکز آزمون بصورت شبانه‌روزی و کمتر از ۲۴ ساعت به سوالات اینترنتی داوطلبان پاسخ می‌دهند، اشاره کرد:‌ علاوه بر ارتباطات مجازی، ستاد پاسخگویی روابط عمومی این مرکز با شماره‌های ۲۲۵۸۱۳۲۲- ۲۲۵۷۴۰۵۰- ۲۲۵۸۰۰۷۷- ۲۲۵۸۱۳۲۷- ۲۲۵۷۴۳۳۳- ۲۲۵۷۳۱۳۱ و ۲۳۵۳۳۰ در ۸ خط درساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است.

روابط عمومی مرکز آزمون با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی در بخش روابط عمومی، تکریم ارباب رجوع و ارتباط بصورت دریافت مستقیم و تهیه پاسخ مناسب در کوتاهترین زمان ممکن است،‌ گفت: ارتباط دوسویه و غیرحضوری با داوطلبان، صرفه‌جویی دروقت و هزینه و افزایش رضایت‌مندی از مهمترین رویکردهای روابط عمومی در این مرکز است.

روابط عمومی در پایان خاطرنشان کرد: ‌درصورتیکه داوطلبان به یکی از طرق یاد شده نتوانند پاسخ مورد نظر خود را از این مرکز دریافت کنند، کارشناسان روابط عمومی بصورت حضوری درساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات می‌باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.