گسترش موج بیداری اسلامی مساوی با نابودی دیکتاتوری آل خلیفه است

۹ م دیماه ،

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: افکار عمومی جهان از خیانت کشورهای غربی نسبت به فعالین و انقلابیون بحرینی آگاه شده و دیر یا زود عمر رژیم آل خلیفه و هم‌پیمانان غربی آنها به پایان خواهد رسید.

سلیم غفوری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحولات اخیر بحرین و کشتار بی‌رحمانه ملت مظلوم این کشور به دست رژیم آل خلیفه، گفت: با وجود اینکه ۲ سال از آغاز موج بیداری اسلامی در بحرین می‌گذرد، اما کشورهای غربی با دخالت در امور این کشور، رژیم آل خلیفه را تشویق به سرکوب انقلابیون می‌کنند.
 
وی افزود: در مقطع کوتاهی از تظاهرات ملت بحرین، شاهد حضور کمرنگ مردم بودیم در حالی که طی چند ماه اخیر موج بیداری اسلامی در این کشور فراگیر شده و ملت انقلابی بحرین شجاعانه به تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه می‌پردازند.
 
غفوری با اشاره به حمایت‌های غرب از رژیم آل خلیفه تصریح کرد: کشورهای غربی امکانات و تجهیزات جاسوسی پیشرفته‌ای را برای آگاهی از فعالیت‌های انقلابیون بحرین و سرکوب آنها در اختیار رژیم آل خلیفه قرار داده و همچنین کارشناسان خود را برای آموزش روش‌های جاسوسی در اختیار این رژیم قرار می‌دهند.
 
این کارشناس مسائل خاورمیانه درپایان یادآور شد: افکار عمومی جهان از خیانت کشورهای غربی نسبت به فعالین و انقلابیون بحرینی آگاه شده و دیر یا زود عمر رژیم آل خلیفه و هم‌پیمانان غربی آنها به پایان خواهد رسید.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.