گسترش همکاری های ملی و بین المللی با کتابخانه ها از اهدف کتابخانه مرکزی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران:

گسترش همکاری های ملی و بین المللی با کتابخانه ها به منظور تأمین منابع مورد نیاز کاربران از مهمترین اهداف وظایف این کتابخانه است.

به گزارش تفسیری گروه علمی باشگاه خبرنگاران ؛دکتر جامعی اظهار داشت: این کتابخانه با زیر بنایی بالغ بر ده هزار متر مربع، در یازده طبقه احداث شده است.

وی افزود: کتابخانه مرکزی ضمن تأمین نیاز های آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی، دانشجویان و محققان در حوزه های مختلف علوم پزشکی نقش راهبردی غیر متمرکز برای شبکه کتابخانه های تابعه دانشگاه را نیز بر عهده دارد.

دکتر جامعی تصریح کرد:تهیه منابع اطلاعاتی در حوزه پزشکی به صورت چاپی و الکترونیکی، سازماندهی منابع اطلاعاتی و فراهم آوری دسترسی به اطلاعات مورد نیاز کاربران، و گسترش همکاری های ملی و بین المللی با کتابخانه ها به منظور تأمین منابع مورد نیاز کاربران را از مهمترین اهداف وظایف این کتابخانه  است.

وی با اشاره به این که این کتابخانه از ۱۱ بخش تشکیل شده است، گفت: سالن مطالعه دیجیتال، مطالعه بانوان، مطالعه تحقیقات تکمیلی، تالار کتب و نشریات، بخش خدمات فنی، بخش نمایه سازی پایان نامه ها، بخش دیداری و شنیداری، بخش آموزش الکترونیک و کارگاهی، سالن مطالعه کتب عمومی، بخش کتب نفیس و نمایشگاه و فروشگاه انتشار یافتنات بخش های تشکیل دهنده کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم پزشکی تهران است./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.