گشایش شعبه ۴۹ بانک مسکن کرمان

بینا- چهل و نهمین شعبه بانک مسکن استان کرمان در رستم آباد با نام شعبه نرماشیر افتتاح شد.
به گزارش بینا، در مراسم افتتاح شعبه نرماشیر که با حضور امام جمعه رستم آباد ، سام نژاد فرماندارو جمعی از مسوولان بانک‌ها، سازمان ها و مردم این شهرستان برگزار شد، ابراهیم سعید، مدیر شعب بانک مسکن در استان کرمان اظهار داشت: امید است افتتاح این شعبه باعث رشد وترقی هرچه بیشتر این شهرستان شود و با کمک و همیاری مردم برای رونق بخشیدن به شعبه بانک مسکن نرماشیر شاهد رشد و ترقی این شعبه باشیم.
مدیر شعب بانک مسکن در استان کرمان، مهم ترین دغدغه مردم را تهیه مسکن و رسالت اصلی بانک مسکن را تامین سرپناه برای اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار کم درآمد عنوان کرد و گفت: برای دستیابی به این هدف، بانک مسکن استان کرمان در دولت‌های نهم و دهم با احداث۴۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر، ۳۵ هزار واحد روستایی و ۱۳هزار واحد مسکونی جایگزین کپر، نقشی کلیدی برای تامین مسکن برای اقشار ضعیف جامعه داشته است.
ابراهیم سعید یکی از افتخارات کارکنان بانک مسکن را خدمت در سازمانی دانست که اصلی ترین رسالت آن ایجاد سرپناه برای مردم است.
وی با بیان این که ادامه فعالیت و موفقیت یک شعبه در سیستم بانکی جذب منابع است حمایت جدی مسوولان شهرستان رستم آباد را از شعبه نوپای نرماشیر خواستار شد.
مدیر شعب بانک مسکن در استان کرمان،  با اشاره به پیگیری‌های مستمر مدیریت جهت اخذ مجوز افتتاح شعبه نرماشیر، افزود: هرچه سهم بانک مسکن از منابع بیشتر شود به طور قطع کیفیت ارایه خدمات به مردم نیز روند بهتر ومطلوب تری خواهد داشت.
در ادامه این مراسم امام جمعه رستم آباد نبود شعبه بانک مسکن در رستم آباد را یکی از دغدغه‌های مردم این منطقه بیان کرد و گفت: قبل از افتتاح شعبه نرماشیر مردم برای دریافت تسهیلات و همچنین استفاده از انواع خدمات بانک باید مسافت ۴۰ کیلومتری تا شهرستان بم را طی می‌کردند که با افتتاح این شعبه خدمات بانک مسکن به سهولت در اختیار مردم این منطقه و مناطق فهرج، ریگان و قلع گنج قرار خواهد گرفت.
امام جمعه رستم آباد افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان، دستیابی به اهداف تعیین شده برای شعبه نرماشیر دور از انتظار نخواهد بود.
در این مراسم، مرتضی دهقانی به عنوان رییس شعبه نرماشیر معرفی شد.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.