گشایش نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: هفتمین نمایشگاه تلفن همراه و لوازم جانبی با شعار فناروی اطلاعات و ارتباطات در خدمت ارتقاء سلامت اداری، فرهنگی و اجتماعی با حضور مرتضی بانک،مشاور رئیس جمهوری، صادقی ریاست صنعت و معدن و تجارت استان تهران، رییس اتاق اصناف ایران،رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری و… در بازار موبایل ایران واقع در خیابان حافظ گشایش یافت.

این نمایشگاه از امروز تا جمعه ۲۸ آذر در بازار موبایل ایران پذیرای حضور علاقه مندان است. به گزارش ستاد خبری نمایشگاه رامین سمیع زاده مدیر اجرایی نمایشگاه موبایلکس ۳/۲۰۲۲ گفت : این نمایشگاه به منظور اطلاع رسانی درباره محصولات جدید ایرانی و خارجی در حوزه موبایل و لوازم جانبی در حالی کار خود را آغاز کرده است که تولید کنندگان داخلی نیز حضور قابل توجهی برای نمایش محصولات خود دارند.

وی تعامل بیشتر این صنف با علاقه مندان و مشتریان، افزایش دانش عمومی و تخصصی در زمینه تلفن همراه و آشنایی با جدیدترین فناوری ها حوزه اطلاعات و ارتباطات را از مهم ترین اهداف نمایشگاه مذکور اعلام کرد.

سمیع زاده گفت : در دنیای امروز تلفن همراه نه صرفاً به عنوان یک فناوری جدید مخابراتی، بلکه به عنوان یک صنعت مورد توجه مطالعات اندیشمندان قرار گرفته است و منحصر به استفاده های ارتباطی نیست بلکه اهمیت این صنعت و فناوری مهم، به کاربردهای گسترده چند رسانه ای و انتقال انسان به جهان مجازی و به تعبیر الگویی ، ایجاد فضای دو جهانی مربوط به امور فرد و فردیت در جهان تبدیل شده است.

وی تصریح کرد:امروزه تلفن همراه بیش از گذشته در شکل گیری رفتار انسان، روابط ، روحیات، شخصیت و حتی سلامت انسان موثر است و نه تنها به عنوان یک ابزار شخصی بلکه به عنوان یک ابزار کاری، حرفه ای و تخصصی در زمینه های مختلف آموزشی، پزشکی و سلامت، مهندسی و حتی تجاری مطرح است.

بنابراین نه فقط از بعد سخت افزاری و رایانه ای بلکه نیازمند یک نگاه و توجه روانشناسانه، تخصصی، حرفه ای و به طور کلی همه جانبه و سلامت محور است.

سمیع زاده اظهار داشت : به همین منظور این دوره نمایشگاه که بسیاری از برندها و شرکتهای تولید کننده تلفن همراه و تجهیزات جانبی با قیمت‌های مناسب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند ، تلاش می کند با ارائه قابلیت های انواع گوشی های تلفن همراه و نیز مشاوره و آموزش های حرفه ای، در مسیر استفاده صحیح ، هدفمند و سلامت محور ایفای نقش کند.

به گفته وی با توجه به اینکه همه غرفه داران از فیلتر اتحادیه صنف فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی گذاشته اند وشناسنامه دار هستند و با توجه به آموزش ها و نیز مشاوره های فنی و تخصصی غرفه داران و ارائه تخفیف ؛ مردم می توانند با اطمینان و آگاهی کامل، محصولات دلخواه خود را تهیه کنند.

هفتمین نمایشگاه برترین های تلفن همراه و لوازم جانبی امروز دوشنبه ۲۴ آذر افتتاح شد و تا روز جمعه ۲۸ آذر ماه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۰صبح تا ۸ شب در بازار موبایل ایران- پائین تر از پل حافظ- سالن نمایشگاهی(طبقه سوم) پذیرای حضور علاقه مندان است.

– .
Want something else to read? How about ‘Grievous Censorship’ By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed’s Blog

آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.