گشت و گذاری در نگارخانه‌های شهر

قانون- نمایشگاه گروهی عکس با عنوان ‘آسمان مال من است’ ازدوشنبه ۲۳ مرداد تا اول شهریورماه سال جاری در نگارخانه ایوان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که با موضوع عکاسی از پاراگلایدرسواران برگزار می‌شود، آثار ۳۳ عکاس به روی دیوار خواهد رفت.

بیتا کمالی، هدیه نوروزی، الهام افسریان، طیبه دراج، مریم جاهد، محمدرضا زارع لواسانی، زهره فرسادپور، سعید حجتی، فریبا ادب، مجتبی عقیلی، آرش آزادی، مونا بیگلریان، نرگس دادخواه، احسان صلح طلب، الناز انصافی آذر، فروغ یگان، فؤاد وکیلی، آسیه قانع، غلامرضا حیاتی، سماء خان میرزایی، پیام خسروشاهی، پیام مصدر، شبنم معلم، سارا رجب دوست، شایان عدالت منش، مریم وزیری، فؤاد یزدانی، شهره زرکش، مهران صادری، سحر رجبیان، پدرام سالمی، ژاله ستار و مهدی نصرتی از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان را با رویکردی متفاوت به موضوع ورزش مهیج پاراگلایدر به نمایش خواهند گذاشت.

در این نمایشگاه آثار هنرجویان عکاسی مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران نیز ارائه می‌شود.

هر یک از این عکاسان در این نمایشگاه با عکس‌هایشان فضایی معادل ۷۵ در۵۰ سانتی‌متر از دیوار نگارخانه را از آن خود کرده‌اند.

انتخاب عکس‌های این نمایشگاه نیز به عهده ‘مهدی نصرتی’ بوده که سرپرستی این گروه را برعهده داشته است.

این نمایشگاه روز دوشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۹ افتتاح می شود و تا ۱ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ میزبان علاقمندان خواهد بود.

***نمایشگاه نقاشی به سوی آزادی

‘آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی به سوی آزادی’ در آستانه روز قدس از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه که شامل ۲۰ اثر از آثار ‘روبرتو کوتزلینو’ نقاش ایتالیایی است، آثاری با موضوع مردم مظلوم فلسطین و سرزمین های اشغالی در معرض دید عموم علاقه مندان قرار می گیرد.

این نمایشگاه دوشنبه ۲۳ مرداد ماه گالری اندیشه فرهنگسرای اندیشه افتتاح خواهد شد.

***خانه هنرمندان از امروز میزبان ‘هفته هنر پهلوانی’ است که به کوشش بنیاد فردوسی و فدراسیون ورزشهای پهلوانی و زورخانه‌ای و با پشتیبانی موسسه توسعه هنرهای تجسمی برگزار می شود.این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۸ مرداد درنگارخانه های خانه هنرمندان برپاست.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.