گشت و گذار بهنوش بختیاری و نیوشا ضیغمی در نوروز

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2012/11/3c05777a81a270b4f298b06b5c774f12.jpg

 برنامه یه اتفاق تازه یک برنامه ترکیبی و سرگرم کننده با حضور بهنوش بختیاری و نیوشا ضیغمی است که شبکه پنج سیما در حال تدارک آن برای پخش در ایام نوروز میباشد.

این برنامه محصول گروه اجتماعی شبکه پنج است که در قالب ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای فضایی مهیج، مفرح و جذاب را برای بینندگان خود فراهم کند. مخاطبان هدف یه اتفاق تازه همه اقشار جامعه تعریف شده‌اند و مهران رجبی اجرای آن را بر عهده دارد.

به گفته تهیه‌کننده یه اتفاق تازه، این برنامه سه فصل متفاوت دارد؛ دفترچه خاطرات، سفر با پای پیاده و سه دو یک. این فصول توسط مجری و با همراهی بازیگران حاضر در هر فصل اجرا و عرضه می‌شود.

معصومه فردشاهین درباره این برنامه گفت: در واقع مجری برنامه حلقه اتصال این فصل‌ها در داخل استودیو بوده که این وظیفه به عهده مهران رجبی است. مجری و بازیگران در ارتباط با هر فصل گفت‌وگویی صمیمانه و گاه طنزآمیز خواهند داشت.

وی افزود: در هر فصل یک آدم مشهور حضور دارد و مجری با او درباره موضوعات مختلف صحبت می‌کند.

در فصل دفترچه خاطرات نیوشا ضیغمی با هدف ترویج سنت حسنه دید و بازدید به مکان‌هایی مانند آسایشگاه خیریه سالمندان، آسایشگاه جانبازان نخاعی، بیمارستان کودکان سرطانی و مزار هنرمندان در بهشت زهرا(س) می‌رود تا با نگاهی همدلانه، یادی از همه اقشار جامعه در روزهای نوروزی کند.

ضیغمی می‌کوشد تا در این بخش برای لحظاتی لبخند شادی را با خود به ارمغان بیاورد و این سنت را برای همگان به یک فریضه تبدیل کند. هدف اصلی این فصل دادن این ایده به مخاطبان است که در ایام تعطیل همنوعان دردمند یا در انزوای خود را از یاد نبرند.

در فصل سفر با پای پیاده نیز بهنوش بختیاری در گشت و‌گذاری به کانون‌های دیدنی و تفریحی استان تهران می‌رود و پیشنهادهای دلچسب و قابل دسترسی برای بیرون‌گردی و بیرون‌خوری به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

فصل سه دو یک هم طوری طراحی شده که در آن ارشا اقدسی از بدلکاران جوان کشور در کنار دیگر افراد به سراغ تفریحات مهیج موجود در تهران مانند انجی جامپینگ در توچال، صخره‌نوردی در دربند، سوارکاری، راپل در کلکچال، باگی‌سواری و پاراگلایدر می‌رود و این تفریحات را به عموم معرفی می‌کند. برخورد خود وی نیز در استقبال از هیجان و خطر احتمالی تفریحات که او تاکنون آنها را تجربه نکرده، می‌تواند برای مخاطبان جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

تهیه‌کننده یه اتفاق تازه درباره دعوت از رجبی برای اجرای این برنامه گفت: رجبی از جمله بازیگرانی است که سابقه اجرا دارد. از آنجا که مهمانان برنامه از بازیگران سینما و تلویزیون هستند و قرار است فضایش هم مفرح و شاد باشد ترجیح دادیم که اجرا را به رجبی بسپاریم. امیدواریم که یه اتفاق تازه کاری متفاوت شود.

وی با تاکید بر این که برنامه‌ای که در دست تهیه دارد مجری محور نیست، تصریح کرد: در مراحل پایانی ضبط برنامه هستیم، اما هنوز ساعت پخش آن مشخص نشده اما به طور یقین در یک ساعت پربیننده پخش خواهد شد.

گشت و گذار بهنوش بختیاری و نیوشا ضیغمی در نوروز ۵/۵ ۶

ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.