گفتمان غالب انتخابات ۹۲ مدیریت جهادی است

۲۸اردیبهشت،

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفتمان غالب کارآمدی، صداقت و مدیریت جهادی خواهد بود.

“وهاب عزیزی” دبیرکل جهادگران ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و  چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفتمان غالب کارآمدی، صداقت و مدیریت جهادی خواهد بود.

وی ادامه داد:  مدیریت جهادی توانسته است با عملکرد قابل قبول خود در ۶ سال قبل اعتماد افکار عمومی را بسوی خود معطوف کند چرا که مردم از شعار صرف،حاشیه سازی و جنجال خسته شده‌اند و نیاز امروز جامعه ما استفاده از توانایی، تجربه متخصصان و کارشناسان توانمند و شور و انرژی جوانان است.

عزیزی با اشاره به برنامه‌ریزی جهادگران در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطر نشان کرد: لیست شوراهای جهادگران سوم خرداد به مناسبت آزادسازی خرمشهر اعلام می‌شود و سعی ما بر این بوده تا در این لیست از تخصص‌های مورد نیز شهر تهران استفاده کنیم.

گفتنی است که  که تشکل جهادگران ایران اسلامی یکی از تشکل‌های فعال در زمینه انتخابات است که از طیف نزدیک به قالیباف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.