گفته بودم بنا برود، من هم می روم

۱۹م دیماه ،

سرمربی مستعفی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: کارم را با محمد بنا آغاز کردم و حالا که وی کناره گیری کرده ترجیح می دهم من هم نباشم.

خلیل رشید محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه قول ها و وعده های مسئولین مححق نشد ومحمد بنا علی رغم میل باطنی اش از حضور در تیم ملی کناره گیری کرد.

وی با بیان این که بنا هیچ وقت ،چیزی را برای خودش نمی خواست ادامه داد: در این چندین سالی که محمد بنا سرمربی تیم ملی بود با کمترین امکانات کار کرد و بدون توجه به حواشی فقط وفقط برای رسیدن به قله بزرگ المپیک  تلاش کرد وحالا که تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا به یک نتیجه تاریخی در این اتفاق مهم ورزشی رسیده آیا انصاف است که کشتی فرنگی مورد بی مهری قراربگیرد.

رشید محمد زاده تصریح کرد: در هر صورت هم اکنون که به  کشتی فرنگی که یک تنه آبروی ورزش ایران را در المپیک ۲۰۱۲ لندن خرید توجه نمی شود بهتر است ما برویم تا بلکه شرایط در ادامه راه فراهم شود.

وی با  اضافه کرد: کشتی فرنگی ایران جایگاه بسیار بالایی در جهان پیدا کرده که امیدوارم کادر تازه بتواند موفقیت های چند سال اخیر را تکرار کند.

محمد بنا مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی پس از کش وقوس های فراوان سرانجام  روز ۱۸ دی ماه به صورت رسمی از سمت خود کناره گیری کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.