گفتگوی آریا با معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ؛ جنایت بوکان در هاله ای از ابهام/ پرونده به عنوان قتل پیگیری نمی شود

خبرگزاری آریا-معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ناجا در ارتباط با پرونده مرگ مشکوک دختری به نام سمیه در شهرستان بوکان گفت: برابر سوابقی که در اختیار است، پس از اطلاع در مورد پیدا شدن جسدی در کنار رودخانه، اکیپ کارشناسی بررسی صحنه در محل حاضر و اقدامات لازم صورت گرفته است.
سرهنگ هادی مصطفایی در گفتگو با خبرنگار انتظامی آریا، با اشاره به اینکه هویت جسد شناسایی شده است، گفت: سایر تحقیقات نیز برابر دستورهای صادره از سوی مرجع قضایی و توسط کارشناسان مرتبط اعم از پزشکی قانونی و کارآگاهان صورت گرفته است.
مصطفایی با بیان اینکه با استناد به برخی یافته ها، تعدادی به عنوان مظنون شناسایی شده اند، اظهار داشت: از این افراد در مورد ارتباط احتمالی آنها با حادثه تحقیق به  عمل آمده و موضوع تحت پیگیری است.
معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: برابر مستندات موجود،  آثار ظاهری مبنی بر ارتکاب قتل یا تعرض و آزار و اذیت مشاهده نشده است.
وی اضافه کرد: پس از تکمیل تحقیقات و مشخص شدن ابعاد موضوع، چنانچه وقوع جرمی از سوی فرد یا افرادی احراز شود متناسب با جرم ارتکابی برخورد قانونی به عمل می آید.
سردار سید حسن بتولی، رئیس پلیس آگاهی کشور نیز در سوال خبرنگار آریا مبنی بر اینکه عده ای این واقعه را شایعه اعلام کردند،  گفت: این مورد اتفاق افتاده است و در دست پیگیری است.
مدتی قبل خبری مخابره شد مبنی بر اینکه سمیه که دختری ۱۷ساله است روز ۱۶فروردین به طرز مرموزی ناپدید شده است، و ردی از وی پیدا نشد تا اینکه در روز ۲۱فروردین جنازه این دختر کنار رودخانه‌ای که از میان شهر بوکان می‌گذرد، کشف شد.
برخی منابع اعلام کردند که این دختر قربانی هوس رانی شده و پس از آزار و اذیت به قتل رسیده که البته پزشکی قانونی آن را تائید و یا رد نکرده و پلیس نیز علت مرگ وی را در دست بررسی دارد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.