گفتگوی ویژه خبری با حضور مهدی تاج

۲۹خردادماه،

 گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه شب با حضور مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال آغاز شد.

به گزارشممتازنیوز، مهدی تاج در این برنامه جایگزین مهمان اصلی علی کفاشیان بود.تاج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اتفاقات هفته قبل ،حضور حماسی در انتخابات و صعود مستقیم به جام جهانی را تبریک گفت.

تاج در خصوص صعود مستقیم به جام جهانی آن هم به عنوان تیم اول گروه عنوان کرد:از صعود مستقیم به جام جهانی بسیار خوشحالیم.برای این صعود برنامه ها و تلاش زیادی انجام دادیم.لیگمان را با برگزاری مسابقات فشرده در تاریخ ۲۰ اردیبهشت به پایان رساندیم و همین سبب شد تا کی روش ۴۵ روز فرصت در اختیار داشته باشد .

وی افزود:ما در سه دیدار اخیر نتیجه ای کسب کردیم که حتی خوش بین ترین اشخاص نیز تصورش را نمی کردند.در سه دیدار توانستیم ۹ امتیاز کسب کنیم در حالی که بسیاری از کارشناسان به رفتن تیم ملی به پلی آف فکر می کردند.

تاج تصریح کرد:گل بازی با قطر و کره جنوبی گل های استثنایی بودند که معتقدم این گل ها و به طور کلی نتایج اخیر تیم ملی در وهله اول خواست خدا و سپس حاصل تلاش و اراده ی بازیکنان بود.

هجمه کره ای ها به نفع تیم ملی شد

مهدی تاج در خصوص دیدار ایران کره جنوبی بیان کرد:در دیدار پایانی تیم ملی که نتیجه اش بسیار مهم بود کره ای ها هجمه ای بر ضد تیم ما انجام دادند که البته به نفع ما شد.

وی افزود:وقتی سرمربیکره در مصاحبه ای گفت که از ایرانی ها بدش می آید همین قضیه اراده ای شد تا بازیکنان با انگیزه و تلاش بیشتری بازی کنند و این فضای رجزخوانی به نفع تیم ملی شد.

به پلی آف می رفتیم صعود نمی کردیم

تاج در مورد شرایط صعود تیم ملی بیان کرد:عقیده شخصی من این است که اگر به پلی آف می رفتیم صعودمان غیرممکن می شد.

وی تصریح کرد:علاوه بر این شرایط لیگمان نیز در صورت رفتن به پلی آف بسیار عجیب و غریب می شد چون می بایست تعطیلی و وقفه زیادی در کارمان داشتیم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد:در جلسه چند ساعته ای که چندی پیش با کی روش داشتیم برنامه های کامل تیم ملی در صورت صعود چه به صورت مستقیم و چه به صورت پلی آف را طرح ریزی کرده بودیم و اگر راهی پلی آف می شدیم می بایست ۳ یا ۴ اردوی ۲۰ روزه برای تیم می گذاشتیم و در مسابقات نیز حریفانمان تیم هایی بودند که بردنشان بسیار سخت بود.

وی ادامه داد: بهترین و ایده آل ترین حالت برای ما این بود که به عنوان تیم اول به جام جهانی راه پیدا کنیم که خوشبختانه این اتفاق نیز افتاد.

دوست داشتم کره به جام جهانی نرود

تاج در خصوص تیم کره جنوبی اظهار کرد: علاقه داشتم تا ازبکها در بازی پایانی خود مقابل قطر گل بیشتری می زدند و ما هم کره را می بردیم تا ازبکستان با تفاضل گل بالاتر راهی مسابقات جام جهانی شود و کره جنوبی از صعود مستقیم به این رقابتها باز بماند.

وی افزود:اظهار نظر سرمربی کره فوتبالی  درست نبود و از این بابت ناراحت شدیم.البته ما ۴ سال قبل نیز توسط همین کره ای ها نتوانستیم به جام جهانی برویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.