گفتگوی هنری با نوازنده اتریشی در شهرکتاب

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

فروشگاه مرکزی شهرکتاب در ادامه برنامه‌های ˝گفت وگوی هنری˝ خود، روز شنبه میزبان ˝کارین لیتنر˝ نوازنده اتریشی فلوت و چنگ است.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط همومی شهر کتاب؛ فروشگاه مرکزی شهرکتاب در ادامه برنامه های ” گفت وگوی هنری” خود، امروز شنبه ۱۹ بهمن میزبان “کارین لیتنر” نوازنده اتریشی فلوت و چنگ است.

این بانوی نوازنده که سال قبل نیز به ایران سفر کرده و به شهرکتاب آمده بود، زاده‌ وین و دانش‌آموخته‌ “آکادمی هنر و موسیقی” این شهر و مدرسه‌ تخصصی موسیقی فرایبورگ آلمان است. او تاکنون در قالب تک‌نوازی و همراهی ارکستر‌های برتر دنیا از جمله ارکستر فیلارمونیک وین،‌ ارکستر موزارت، ارکستر فیلارمونیک هاردک کارلو به اجرای برنامه در سراسر جهان پرداخته است.

این نوازنده جوان که جایزه‌ آهنگ‌ساز برتر شهر وین و جایزه‌ انجمن نوازندگان جوان وین  وهمچنین جایزه‌ انجمن هنرمندان این کشور را در کارنامه دارد، علاوه بر اجراهای زنده‌، به ساخت موسیقی برای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در کشورهای مختلف اروپا مانند فرانسه‌، مجارستان‌، ایرلند‌، جمهوری چک و سایر کشورها مانند استرالیا و آفریقای جنوبی پرداخته است.

این نشست که با فلوت نوازی کارین لیتنر همراه خواهد بود، شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۷ در کافه کتاب فروشگاه مرکزی شهرکتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۳۲۰
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.