گفتگو با فرزاد فرزین با محوریت فیس بوک!

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت فرزاد فرزین در تبریز (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

کنسرت فرزاد فرزین در تبریز (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

فرزاد فرزین در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا ،با اشاره به این مطلب که استفاده از صفحات اجتماعی اگر قانونی باشد مشکلی نخواهد داشت ،  گفت: نظر شخصی من این است که اصولا با استفاده درست از این شبکه ها مشکلی ندارم.

وی درادامه با اشاره به سخنان وزیر ارشاد ،افزود : با توجه به سخنان ایشان مبنی بر برداشتنه شدن فیلتر از شبکه  فیس بوک ،معتقدم اگر فیلتر شدن سایت ها و شبکه های اینترنتی برداشته شود کار درستی خواهد بود.

فرزین اظهار کرد : همه ی مردم دنیا در کشور های مختلف مجاز به استفاده شبکه هایی چون فیسبوک می باشند و ممنوعیتی برای آنان وجود ندارد.صرفا به سبب استفاده غیر مجاز بعضی از اقشار از این امکانات ،نباید سببی بر منع استفاده دیگران باشد.

وی هم چنین اضافه کرد:از شبکه هایی چون فیس بوک هم می گردد استفاده ی مجاز و درست کرد و هم غیر مجاز، اما فیلتر شدن که سبب می گردد عده ای به نرم افزارهایی مثل فیلترشکن روی آورند و به هر نحوی شده وارد این شبکه شوند ، کاری را درست نخواهد کرد.

فرزاد فرزین در پایان تأکید کرد : من به عنوان هنرمند ، در خصوص فیلتر و اینکه قانون هست و یا قانون نیست،  تعیین کننده نیستم و این قضیه به نظر مسئولان باز خواهد گشت.

منبع: پانا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.