گفت‌وگوی تلفنی گتوزو با نود / گردنم خیلی سفته

برخورد گتوزو و باقری

در یک لحظه تقریبا مشترک کریم باقری و گنارو گتوزو درباره صحنه برخوردشان در بازی ستاره های میلان و پرسپولیس سخن گفتند.

پنجشنبه شب و به طور همزمان دو برنامه زنده تلویزیونی ورزشی داشتند به بازی پرسپولیس و میلان می پرداختند. در برنامه ۹۰ عادل فردوسی پور توانسته بود دو بازیکن میلان را به برنامه اش بیاورد.

او فرانکو باره سی و دانیل ماسارو دو یار اسبق تیم ملی ایتالیا در فینال ۹۴ و دو اسطوره میلان را در استودیو داشت. دو بازیکنی که هر دوی شان در آن فینال رویایی با برزیل پنالتی از دست داده بودند. این دو از دیدار در تهران گفتند. از دیدار با کودکان شیرخوارگاه آمنه. از سال های دور فوتبال شان . از محبت طرفداران فوتبال ایران …

ماسارو می گفت خیلی خوش شانس بوده که در میلان بازی کرده در تیمی که بهترین دفاع های دنیا چون باره سی ، مالدینی ، کاستاکورتا و نستا را داشته . برای همین او در باشگاهی گل های زیادی زده است. البته او می گفت برگومی هم در اینتر دفاع خوبی بوده است ولی زیاد از ماسارو گل خوردن را تجربه کرده.

دیگر مهمان برنامه ۹۰ گتوزو بود که از هتل با این برنامه ارتباط تلفنی داشت. او که ماسارو قبل از عادل سوال هایش را می پرسید. اولین سوال از گتوزو درباره ضربه ای بود که از کریم باقری خورد که یار ایتالیایی گفت:« من خوبم. مشکلی نیست. راستش من گردن سفتی دارم. از این ضربه ها زیاد خوردم. من عاشق میلانم وقتی با پیراهن این تیم بازی می کنم اصلا درد را حس نمی کنم. مثل آن بار که با لگامنت پاره بازی کردم!»

در همین دقایق کریم باقری که از برج میلاد و با میثم زمان آبادی برای ورزش از نگاه دو حرف می زد درباره آن صحنه گفت:« چیز خاصی نبود. از این برخوردها در فوتبال زیاد پیش می آید و مشکل خاصی هم نبود. »

گردآوری : مجله ابرتازه ها

منبع : khabaronline.ir

The post گفت‌وگوی تلفنی گتوزو با نود / گردنم خیلی سفته appeared first on مجله ابرتازه ها.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.