گفت‌وگو با برنده سومین جایزه ۵ میلیونی خبرورزشی/ مهدی کریمی: داماد می‌خواست برقصد، دوربین را رها کردم و رفتم! – اخبار ورزشی

نمایش اسلاید

/Images/News/Larg_Pic/15-7-1391/IMAGE634852045028205009.jpg

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی کریمی ساکن گلستان که شغل اصلی‌اش عکاسی و فیلمبرداری از مجالس است، برنده سومین جایزه ۵ میلیونی خبرورزشی شد. او روز گذشته به همراه برادرش رامین به دفتر روزنامه خبرورزشی آمد و جایزه‌اش را از دستان فرشاد پیوس، گلزن قهار و نام‌آشنای فوتبال ایران دریافت کرد. با او هم‌صحبت شدیم.

*چه شد در مسابقه بزرگ خبرورزشی شرکت کردی؟

خب، من یک خبرورزشی‌خوان تیر هستم. تقریباً می‌توانم بگویم از شماره یک این روزنامه را تا به امروز خوانده‌ام و این اواخر هم در مسابقه جایزه ۵ میلیونی شرکت کردم و تقریباً هر روز SMS می‌دادم. من خبرورزشی را روزنامه خودم می‌دانم چون با آن بزرگ شده‌ام و فکر می‌کنم این جایزه را به خاطر این بردم که ۱۵ سال است برای خرید خبرورزشی هزینه می‌کنم.

*فوتبالی هستی؟

بله فوتبال به نوعی برایم مرگ و زندگی است.

*پرسپولیسی یا استقلالی؟

پرسپولیسی دوآتشه هستم و برایش جان می‌دهم. الان هم از وضعیتی که تیم دچارش شده خیلی ناراحتم و باید هرچه زودتر چاره‌ای اندیشید.

*در یک خانواده چند نفری بزرگ شده‌ای؟

۱۲ نفر هستیم؛ ۵ برادر که ۴تا پرسپولیسی تیر هستیم و یکی استقلالی!

*از تحصیلاتت برایمان بگو.

من حسابداری خوانده‌ام.

*فکر می‌کردی جایزه ۵ میلیونی را ببری؟

باور کنید زمانی که از روزنامه با من تماس گرفتند در حال فیلمبرداری از یک جشن عروسی بودم، با هزار زحمت داماد را راضی کرده بودیم بلند شود و کمی برقصد. همین که قبول کرد تلفنم زنگ خورد و خبر برنده شدنم را شنیدم. از خوشحالی دوربین را رها کردم و رفتم و برای دقایقی باورم نمی‌شد این اتفاق رخ داده، داماد هم که بی‌خیال رقص شد!

*قصد داری با این پول چه‌کار کنی؟

فکر می‌کنم صاحب‌خانه شوم. با این پول قدری از بدهی‌ام را بابت خانه‌ام می‌دهم تا سندش به نامم شود. شکر خدا که این اتفاق افتاد. حتم دارم دعای خیر پدر و مادرم بود که باعث شد این اتفاق بیفتد. من به همراه برادرم رامین و سایر اعضای خانواده‌ام دعا می‌کنیم خدا سایه آنها را از سرمان کم نکند.

*حرف پایانی…

آرزو می‌کنم همه جوانان ایرانی دل‌شان شاد باشد و غم و غصه از زندگی‌شان رخت ببندد و هر روزشان با موفقیت همراه شود. امیدوارم پرسپولیس هم شرایط خوبی پیدا کند و علی کریمی هم به تیم برگردد و دوباره به اوج برسد.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.