گفت و گوی ایسنا با ۱۲ ملی‌پوش بسکتبال/ “همدلی، برای قهرمانی در خانه”

۱۹ام بهمن ،

ERF_8844.jpg

۱۲ ملی پوش بسکتبال ایران یکدل و هماهنگ برای قهرمانی در بسکتبال غرب‌آسیا آماده اند تا پس از سال ها در خانه جشن قهرمانی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی بر عراق در آستانه قهرمانی در سیزدهمین دوره غرب‌آسیا قرار گرفت و باید برای رسیدن به جام از سد لبنان مدافع عنوان قهرمانی عبور کند. لبنانی ها که در این رقابت ها با ستاره های خود شرکت کرده‌اند نیز فردا باید برای دفاع از عنوان قهرمانی خود با ستاره های آماده بسکتبال ایران مصاف کنند.

۱۲ ملی پوش آماده ایران که در دو مسابقه اول خود اردن و عراق را مغلوب کردند دیدار لبنان را حساس می دانند اما یک دل و مصمم می باشند تا در تهران و برابر هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

صمد نیکخواه بهرامی: لبنان قوی است اما ما ایرانیم

کاپیتان تیم ملی ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان گفت: حریف آماده است و می خواهد از عنوان قهرمانی اش دفاع کند اما ما نشان دادیم که قهرمانی برای ایران است. خدا را شکر همه ۱۲ بازیکن تیم ملی آماده اند و با تمام توان وارد میدان خواهند شد تا با حمایت هواداران لبنان را شکست دهیم. باید تمرکز کنیم و از همان ابتدا نمایشی منطقی داشته باشیم. لبنان تیم دست و پا بسته ای نیست و مهره های با تجربه اش به دنبال استفاده از غفلت ما می باشند.

مهدی کامرانی: با مردم جشن قهرمانی می گیریم

گارد راس تیم ملی ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان گفت: در دو مسابقه اول، تیم به هماهنگی خوبی رسیده است و حالا برای قهرمانی آماده است. ایران – لبنان مسابقه ای زیبا خواهد شد. با انگیزه و تلاش بچه‌ها این حریف را نیز مغلوب می کنیم و قهرمان می شویم. مردم فردا به سالن بیایند و از تیم ملی حمایت کنند. انگیزه ای که تیم ملی دارد ثابت می کند که فردا به همراه مردم جشن قهرمانی خواهیم گرفت. نکته اینجاست که نباید غفلت کنیم. اگر تمرکز خود را حفظ کنیم لبنان نمی تواند کاری از پیش ببرد.

جواد داوری: ملی پوشان آماده اند تا لبنان را شکست دهند

ملی پوش بسکتبال ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان گفت: لبنان حریف سنتی بسکتبال ایران است و می خواهد در خانه ما را شکست دهد اما مطمئنا نمی تواند حریف ما شود. با تفکر و برنامه برابر آنها صف‌آرایی می کنیم و با تلاش بچه ها از همان ابتدا حریف را کنترل خواهیم کرد. حضور مردم نیز بسیار تاثیرگذار است. اگر حمایت مردم در کنار تلاش بچه ها قرار بگیرد هیچ حریفی نمی تواند از پس ایران بربیاید.

آرن داوودی: لبنان حریف برنامه هایمان نمی شود

گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان گفت: لبنان با برنامه و تفکر وارد زمین می گردد اما مطمئنا نمی تواند حریف ما شود. برنامه ویژه ای برای مسابقه داریم تا اجازه ندهیم خود نمایی کنند. کار دشواری داریم اما با یکدلی تیم حریف را مغلوب خواهیم کرد. همه بچه می دانند هواداران به دنبال قهرمانی می باشند و انتظار آن ها را برآورده خواهیم کرد. امیدوارم نمایشی زیبا نیز برابر لبنان داشته باشیم.

حامد آفاق: باید حریف را از پا بیندازیم

ملی پوش تیم بسکتبال ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان گفت: لبنان حریف قدرتمندی در منطقه است و می خواهد در ایران ما را شکست دهد اما با برنامه ریزی کادرفنی اجازه نمی دهیم به هدف خود برسند. باید از همان ابتدا آنها را از پا بیندازیم. اگر بازی را خوب آغاز کنیم تا پایان نیز موفق خواهیم بود که خوشبختانه در دو دیدار اول نشان دادیم می توانیم برنامه هایمان را در میدان عملی کنیم. خدا را شکر بچه‌ها هماهنگ می باشند و می توانیم از همان اول بازی لبنان را اسیر خود کنیم. باید هوشیار باشیم تا اندک اشتباه ها نیز تکرار نشود.

اوشین ساهاکیان: برای قهرمانی یکدل هستیم

ملی پوش تیم بسکتبال ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان بیان کرد: لبنانی ها حریفی قدرتمند می باشند که بسکتبال را می فهمند. آنها در زمین به خوبی کار می کنند و با برنامه به مصاف ما خواهند آمد. خوشبختانه در دو مسابقه اول نشان دادیم که تیم ملی شادابی خوبی دارد و با انگیزه به مصاف حریفان می رود. لبنان برای برد به میدان می آید اما در نهایت این ایران است که با تلاش تیمی و حمایت هوادارن جشن قهرمانی می گیرد. همه بازیکنان یکدل می باشند تا در خانه قهرمان شوند و دل بسکتبال دوستان را شاد کنند.

حامد سهراب‌نژاد: با نتیجه قاطع لبنان را شکست می دهیم

ملی پوش بسکتبال ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان گفت: با تمام توان برابر این حریف ظاهر می شویم. باید تمرکز، هوشیاری و تفکر داشته باشیم و بتوانیم از همان ابتدا حریف را کنترل کنیم. لبنانی ها بسکتبالی فیزیکی دارند اما ایران هم از فیزیکش استفاده می کند و هم از سرعت. مطمئنم برنامه های ما برابر لبنان جواب می دهد و با نتیجه ای قاطع برنده مسابقه می شویم. تک تک بازیکنان می خواهند پس از مدت ها در خانه جشن قهرمانی بگیرند.

اصغر کاردوست: ایران یعنی قهرمانی

سنتر تیم ملی بسکتبال ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان گفت: ایران از همان بازی اول تنها در اندیشه قهرمانی بود. ما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم و برای رسیدن به این مهم نیز از جانمان مایه می گذاریم. امیدوارم فردا نیز مردم از ما حمایت کنند. دیدار برابر لبنان یک فینال است و می دانم با تلاش تیمی و حمایت هواداران با نتیجه ای خوب در این مسابقه برنده می شویم. ایران یعنی قهرمانی و برابر لبنان دوباره این قهرمانی را بدست خواهیم آورد.

یونس لاله زاده: تیمی حریف قدرت ما نمی شود

ملی پوش بسکتبال ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان گفت: قدرت بسکتبال ایران ثابت شده است و تیمی نمی تواند حریف ما شود. با تمام توان بازی خواهیم کرد و قهرمان می شویم. می خواهم در اولین حضورم در تیم ملی قهرمان شوم و با هموطنانم جشن بگیرم. ایران بسکتبالی قدرتمند دارد که از منطقه بالاتر است. برابر لبنان قدرتمان را به حریف نشان می دهیم و می گوییم که ملی پوشان ایرانی بهترین ها می باشند. انگیزه بسیاری در تیم می بینم که به خودم روحیه می دهد و امیدوارم بتوانیم با یک مسابقه جذاب به قهرمانی برسیم.

روزبه ارغوان: با تجربه های تیم وزنه ای برای ما می باشند

ملی پوش جوان بسکتبال ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان گفت: تمام بازیکنان آماده اند تا با نمایشی زیبا لبنان را شکست دهند. ایران باید قهرمان شود و همه برای رسیدن به این هدف مبارزه می کنیم. کار دشواری داریم اما با حضور ملی پوشان با تجربه در ترکیب نگرانی وجود ندارد. بازیکنان با تجربه ما وزنه ای در میدان می باشند که روی عملکرد حریف تاثیر می گذراند. امیدوارم برابر لبنان نمایشی جذاب داشته باشیم تا مردم نیز از تیم ملی خود راضی باشند.

امیر صدیقی: فقط برد و قهرمانی

ملی پوش جوان بسکتبال ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان گفت: یکدل هستیم تا لبنان را مغلوب کنیم و به قهرمانی برسیم. حریف انگیزه بالایی دارد اما نمی تواند کاری از پیش ببرد چون ما فقط برد و قهرمانی می خواهیم. مطمئنم در روز مسابقه حریف نمی تواند کاری از پیش ببرد. در هر منطقه کنترلشان خواهیم کرد و برنده می شویم. لبنانی ها بسکتبال را یاد دارند و می دانم این مسابقه جذاب خواهد بود اما برنده اش انگیزه و تلاش بازیکنان ایران است. تیم ملی ایران برابر لبنان بسکتبال ناب ایرانی را به نمایش می گذارد تا همه به قدرت ما پی ببرند.

صالح فروتن: با عملکردی زیبا لبنان را شکست می دهیم

بازیکن جوان تیم ملی بسکتبال ایران دربارهٔ دیدار برابر لبنان بیان کرد: باید سعی کنیم تا با تمرکز تمام برنامه هایمان را عملی کنیم. تیم به هماهنگی خوبی رسیده و بازیکنان در کنار یکدیگر بسکتبالی با آرامش به نمایش می گذارند. با تمام توان به میدان می رویم و با نمایشی زیبا لبنان را مغلوب خواهیم کرد. قهرمانی در تهران و برابر تماشاگران و هموطنان لذت بسیاری دارد که همه بازیکنان برای رسیدن به آن مبارزه می کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.