گلایه‌های آبیدال از سران بارسا

۱۸خردادماه،

اریک آبیدال پس از پشت سر گذاشتن دوران سخت بیماری‌ دل به تکرار روزهای درخشان خود با بارسلونا بسته بود اما سران آبی–اناری‌ها قرارداد او را تمدید نکردند و این هافبک فرانسوی در حالی که اشک می‌ریخت، نوکمپ را ترک کرد. به نظر می‌رسد که اریک آبیدال دل پری از سران بارسلونا دارد. او به انتقاد از کادر مدیریتی آبی‌-اناری‌ها به ریاست ساندرو راسل پرداخت و آنها را به خیانت متهم کرد.

به نقل از ایسنا، او در گفت‌وگو با رادیو مونت‌کارلو فرانسه عنوان کرد: سران بارسلونا هیچ توجیهی برای قطع همکاری با من ارائه نکردند. به خاطر آنها جنگیدم و دوران بیماری را پشت سر گذاشتم. الان از نظر بدنی در بهترین شرایط به سر می‌برم. وضعیت بهبودی‌ام حتی پزشکان را به شگفتی آورد. احساس کردم که می‌توانم دو فصل دیگر در بارسلونا بازی کنم اما آنها من را نخواستند.

او افزود: هیچ مسئولی دلیل قانع‌کننده‌ای برای قطع همکاری با من ارائه نکرد. فقط گفتند که این یک تصمیم حرفه‌ای است. آنچه بیش از همه ناراحتم می‌کند، دودلی آنها دربارهٔ سلامتی و وضعیت بدنی من است. سران بارسلونا به توانایی من شک داشتند و فکر می‌کردند که دیگر وضعیت سلامتی‌ام پاسخگوی حضور در مستطیل سبز نیست، این در حالی است که خود من آگاه‌ترین فرد به وضعیت سلامتم هستم. مطمئنا هیچگاه سلامتم را به خطر نمی‌اندازم. از تصمیمی که سران بارسلونا دربارهٔ‌ام گرفتند ناراحتم و نمی‌توانم این را پنهان کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.