گلایه‌های تندروان: والیبال ارومیه برای مردم است / از شما ناراحتم

سرمربی شهداب هر چند از برد تیمش در ارومیه خوشحال بود ولی گلایه‌هایی از دوران حضورش در ارومیه داشت.

گلایه‌های تندروان: والیبال ارومیه برای مردم است / از شما ناراحتم

به گزارش ممتاز نیوز، محمدرضاتندروان که تیمش شهداب در ارومیه سه بر صفر شهرداری ارومیه که فصل گذشته هدایتش را برعهده داشت را برد که در گفت و گو با خبرنگاران گلایه‌های عجیبی مطرح کرد.

تندروان ابتدا بابت برد تیمش ابراز شادمانی کرد و با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: خوشحالیم توانستیم در مقابل تیمی قابل احترام به یک برد مهم دست یابیم تا جایگاهمان را تثبیت کنیم.

سرمربی شهداب رقابت شانه به شانه پیکان، شهداب و هراز آمل را چندان با اهمیت ندانست و افزود: تیم ما بازی به بازی پیش می‌رود و از امروز به بازی بعدی فکر می‌کنیم تا به اهداف مدنظر دست یابیم.

تندروان درخصوص بدشانسی‌هایش در ارومیه نیز هرچند به شوخی گفت که دیگر حاضر نیست به این شهر بعنوان سرمربی برگردد و ناراحتم، با این حال افزود:  سال گذشته در تیم شهرداری ارومیه بودم و متاسفانه از حضور تماشاگران محروم بودیم هوادارانی که ارزش آنها بسیار بالاست و افسوس که در آن سال بیشتر مسئولین را دیدم تا تماشاگران را و این اتفاق برای من به عنوان سرمربی وقت شهرداری ناراحت کننده بود و اکنون نیز از اینکه تیممان بازی با تماشاگر نداشت افسوس می‌خورم.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که اگر روزی والیبال این شهر به هوادارانش احترام بگذارد و بیشتر آنان را دخیل کند، اتفاقات خوبی برای این شهر و والیبالش رخ خواهدداد و این اتفاق نیازمند همدلی همه جامعه والیبال است.

وی اظهار کرد: اعتقاد دارم والیبال در ارومیه برای مردم و این هواداران است و امیدوارم نظر مردم در تیم و این رشته تاثیرگذار باشد و دیگر شاهد استفاده از جایگاه هواداران برای رسیدن به اهداف غیروالیبالی نباشیم.

تیم شهداب یزد روز چهارشنبه در ارومیه، شهرداری این شهر را سه بر صفر شکست داد تا امیدهای نماینده ارومیه با هدایت جهانگیر سیدعباسی برای صعود رنگ ببازد.

تندروان سال گذشته همراه با تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند که این اتفاق که انتظارات هواداران ارومیه‌ای را برآورده نکرد با انتقادهای زیادی در فضای مجازی همراه داشت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.