گلایه نمایندگان از عدم تحقق وعده دولت درباره ارزان شدن کالاها/مجلس فردا گرانی را بررسی می کند

به گزارش خبرآنلاین، دولت پیش از آغاز ماه مبارک رمضان به مردم وعده داده بود تا قیمت کالاهای اساسی برای این ماه کاهش پیدا می کند.
اما با آغاز ماه مبارک رمضان مردم با حضور در بازارهای مختلف و مواجه شدن با قیمت کالاها، از تحقق وعده دولت درباره ارزانی نا امید شدند.
البته با توجه به اتفاق های منحصر به فردی که در بازار گوشت مرغ در هفته های اخیر رخ داده است توجه بیشتر مردم و مسئولان به گرانی در ایرن بازار است و کمتر مسئولی از گرانی در سایر بازارها سخن می گوید.
خبرآنلاین به بهانه آغاز ماه مبارک رمضان و برای آگاهی از میزان تحقق وعده دولت به سراغ نمایندگان مجلس رفت و نظر آنها را درباره اقدامات دولت و همچنین پیگیری های مجلس در این باره جویا شد.
محمد دامادی نماینده مردم ساری و عضو کمیسیون عمران به خبرآنلاین گفت: از اقدام های دولت در این زمینه اطلاع دقیق وجود ندارد اما به طور حتم این اقدام ها موثر نبوده اند که قیمت کالاها در چنین شرایطی است.
وی با بیان این که۱۰ نماینده درباره گرانی طرح سوالی را از مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشته اند و نمایندگان مجلس موضوع گرانی را به شدت پیگیری خواهند کرد، گفت: تا زمانی که قیمت گوشت مرغی دو ماهه و با تزریق هورمون پرورش پیدا می کند حدود ۸ هزار تومان باشد عدالت محوری رعایت نمی شود، هم اکنون بسیاری از خانواده ها برای تهیه مرغ با مشکل رو به رو هستند و مسئولان و نمایندگان نیز باید مرغ را از سبد مصرفی خانواده خود حذف کنند.{اینجا}
همچنین حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس در این باره به خبرانلاین گفت: بازار مرغ مشکلات زیادی را به وجود آورده است و پس از گذشت ۳۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته ایم مشکل مرغ ماه مبارک رمضان مردم را حل کنیم و این تاسف آور است.
گرانی های اخیر و عدم تحقق وعده های دولت درباره ارزان شدن کالاها کار را به جایی رساند تا نمایندگان مجلس با دعوت از وزیران اقتصادی دولت، صبح فردا در نشستی غیر علنی به بررسی علل گرانی و راهکارهای مقابله با آن خواهند پرداخت.{اینجا}
جدول گفت و گوی خبرآنلاین با ۱۵ نماینده مجلس درباره علل عدم تحقق وعده های دولت درباره ارزان شدن کالاها را {اینجا} بخوانید.
/۲۷۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.