گلایه ورزشکاران ایرانی از غیبت مسوولان در سالن های ورزشی

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، این ورزشکاران که مایل بودند، نام شان درج نشود،‌ معتقدندحضور مسوولان می تواند در روحیه آنان تاثیر مثبت داشته باشد، اقدامی که تا به اینجای بازیهای المپیک به عقیده آنان رخ نداده است.

یکی از این ورزشکاران گفت: اگرچه نمایندگان کشتی، وزنه برداری و تکواندو شانس بیشتری برای مدال آوری دارند،اما مسوولان نبایدتصورکنندکه بقیه بدون هیچ شانسی در المپیک شرکت کرده اند.

وی افزود: در هر یک از رشته ها حضور مسوولان می تواند بسیار روحیه بخش باشد و این نشانه ای است که به ورزشکار دلگرمی می دهد.

یکی دیگر از ورزشکاران نیز در این خصوص گفت: تاکنون چند نتیجه غیر قابل پیش بینی در کاروان ورزشی ایران خارج از رشته های خاص مدال آور افتاده است و این نشان می دهد که توانایی های خوبی در این ورزشکاران وجود دارد.

وی افزود: عدالت ورزشی باید رعایت شود و حداقل یکی ازمسوولان بایددر حین انجام مسابقات با اطلاع ورزشکار در سالن حضور داشته باشند که وی بداند مسوولان ورزش برایش اهمیت قائل هستند.

دیگر ورزشکاری که خواست نامش فاش نشود با اشاره به اظهارات میلاد وزیری مبنی بر انجام بازی غریبانه افزود : تا این لحظه بیشتر ورزشکاران غریبانه بازی کرده اند و به غیر از مربیان شان اثری از مسوولان دیده نشده است.

وی تصریح کرد: مسوولان اگر بدانند که حضور آنان چقدر در افزایش روحیه ما موثر است، حتما خود را به سالن ها می رساندند.

این ورزشکار ادامه داد:البته من درجریان کارهاو فشردگی برنامه های مسوولان ورزش درلندن هستم ومی بینم که آنان تمام وقت خود را برای هماهنگی و گذاشتن جلسات می گذرانند، اما بالاخره باید بخشی از کار خود را به حضور در ورزشگاه اختصاص دهند.

ورزشی**۱۶۴۷**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۶۰۷۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.