گلریزان فدراسیون پهلوانی برای چند قهرمان/ دایی، کریمی و قلعه‌نویی مهمان ویژه پهلوان‌ها

۰۹ام بهمن ،

فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و زورخانه ای کشور در ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سنت حسنه گلریزان برگزار می نماید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و زورخانه ای کشور، این سنت خداپسندانه با حضور اهالی کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای، کلیه ورزشکاران و کهنه سواران و پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی، خیرین قهرمان و مردم نوع دوست در راستای اشاعه مرام پهلوانی مبادرت به برگزاری آیین گلریزان در روز ۲۳ بهمن ماه ( دوشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳ ) در زورخانه باغ موزه قصر می‌کند.

هدف از برگزاری این آئین جوانمردانه که از نیاکان به ارث رسیده است، مساعدت به چندین نفر از قهرمانان کشور که با مشکل معیشتی روبرو شده اند، است.

پرویز سیروس پور(رئیس اسبق فدراسیون کشتی)، علی انسانی (کهنه سوار و قهرمان چرخ تیز و چمنی ایران و شاعر اهل بیت)، علی پروین (قهرمان ملی و اسطوره ورزش فوتبال)، دکتر امیررضا خادم (قهرمان کشتی جهان و المپیک و رئیس اسبق فدراسیون کشتی و نماینده مجلس شورای اسلامی)، علی والی (آزاده و قهرمان وزنه برداری ایران و جهان)، دکتر علی مطهری (نماینده چندین دوره مجلس شورای اسلامی و فرزند شهید مطهری)، علی انصاری (مدیر عامل بانک آینده و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای)، دکتر علیرضا دبیر(قهرمان مدال طلای المپیک و جهان و عضو شواری شهر تهران)، امیر قلعه نویی (مربی تیم ملی و تیم فوتبال استقلال)، علیرضا رضایی (قهرمان ملی و مربی تیم ملی و دارنده مدال نقره المپیک آتن)، علی کریمی (اسطوره ملی و تیم پرسپولیس)، علی دایی (اسطوره بین المللی و نماینده فیفا در فوتبال ایران و مربی تیم ملی و راه آهن) و علیرضا سلیمانی (پهلوان باشی کشور و تنها برنده مدال طلای سنگین وزن جهان) از میهمانان ویژه این مراسم معنوی می باشند.

*** طالقانی به کردستان رفت

محمدرضا طالقانی سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و زورخانه ای کشور به منظور قرار گرفتن در جریان فعالیت های هیئت استان به کردستان سفر کرد .

به گزارش ایسنا، طالقانی امروز (دوشنبه) با حضور در زورخانه های استان پای صحبت باستانی کاران خواهد نشست.

وی پس از حضور در زورخانه ها با مسئولین استان اعم از استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه در جهت مشکلات و موانع پیشرفت این ورزش ملی در استان کردستان دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.