گلزار شهدای بهشت زهرا در ماه رمضان، ۲۴ ساعته شد

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: در سراسر ماه مبارک رمضان گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) به صورت ۲۴ ساعته باز است.

گلزار شهدای بهشت زهرا در ماه رمضان، ۲۴ ساعته شد

به گزارش ممتاز نیوز، سعید غضنفری با بیان این مطلب گفت: شعار ما از بدو مسئولیت در این سازمان، خدمت بی منت به همه زائران و مراجعان به این آرامستان مقدس بوده و قطعا هر اقدامی که در راستای خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران انجام می‌شود در جهت رشد و انسان‌سازی است.
مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) گفت: در همین راستا و به منظور شفاعت و کسب برکت و عنایت از شهدای آرمیده در این گلزار مقدس، برای اولین بار گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) به صورت ۲۴ ساعته به روی زائران و مراجعان به این مکان معنوی باز خواهد بود.
غضنفری تاکید کرد: ورود و خروج به سازمان صرفا از باب الشهدا مقدور خواهد بود و تردد در معابر سازمان و قطعات دیگر ممنوع است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌هایی که در گلزار مطهر شهدا برگزار می‌شود، گفت: در رمضان المبارک امسال، برنامه‌های معنوی و تلفیقی متعددی در گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) تدوین و اجرایی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ویژه برنامه مناجات خوانی «قرار بهشت» اشاره کرد که با همکاری شبکه پنج سیما و با اجرای مجید یراق بافان هر بامداد از ساعت ۳ تا ۵ از قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) به روی آنتن می‌رود.
مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) افزود: همچنین امسال برای اولین بار با دعوت از قاریان ممتاز کشور سی جزء قرآن کریم در گلزار شهدا قرائت و ترتیل خوانی می‌شود که این ترتیل خوانی نیز در فضای مجازی از جمله رسانه هئیت آنلاین از دو ساعت مانده به اذان مغرب و همچنین در تلویزیون‌های محیطی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) پخش می‌شود.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، وی ادامه داد: قطعا همسفره‌ شدن با شهدا در هنگام افطار و سحر، ترتیل سی جزء قرآن در گلزار شهدا، مناجات خوانی و شفاعت شهیدان، بهترین هدیه‌ای است که می‌تواند از رهگذر این ماه مبارک، نصیب تک تک ما شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.