گلزار شهدای شهر ملارد بازسازی شد

به گزارش ایرنا ، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در مراسم افتتاح گلزار شهدای شهر ملارد گفت:بازسازی این گلزار به مساحت ۸۰۰ متر مربع درمرقد مطهر امامزاده ابراهیم (ع) سه ماه طول کشید.

ˈ ابراهیم طاهر نژاد ˈ اظهارداشت ایثار گری و رشادت شهدا موجب رشد و تعالی جامعه اسلامی شده و اگر امروزایران اسلامی در عرصه های بین المللی تاثیر گذار است به برکت خون شهدای است.

وی اظهارداشت ایران اسلامی قله های افتخار و بالندگی را به برکت انقلاب اسلامی فتح کرده است و این افتخار و اقتدار با رشادتهای امام و شهدا تحقق یافته است .

درادامه این مراسم کلنگ احداث موزه آثار شهدای دفاع مقدس باحضور مشاور استاندار،امام جمعه ،فرماندار،شهردار ملارد و مدیرکل بنیاد شهید استان تهران بازیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

ˈمرتضی خلج ˈ مسئول امور فرهنگی گلزار شهدای شهرستان ملارد در این مراسم گفت : حسینیه شهداء با ۷۲۰ متر بنا با اعتباریک میلیارد ریال در مدت یک سال تکمیل و به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد .

دراین مراسم از ۳۰۰ نفر از بانوان بسیجی ایثارگرکه در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام را پشتیبانی و تدارکات مواد غذایی ، پوشاک را به عهده داشتند تجلیل و قدر دانی شد .

شهرستان ملارد در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۷۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

م / ۷۴۰۹ /۱۶۰۰/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. شرعی:

    با آرزوی فرج آقا عج ، با چه توجیهی ۴۰ نفری ب نام خدمت شهدا افتادید رو بیت المال بی صاحب، تعبیر مرده خوری همینه
    شهدا خادم پولکی تن پرور نمیخان

  2. amir:

    سلام گلزار شهدا واقعا زیبا شده ممنون از زحماتتون

  3. fateme:

    سلام خسته نباشید میگم به تمامی مردم گلزار شهدای ملارد مخصوصا اقای رسولی که برای بازسازی گلزارخیلی زحمت کشیده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.