گلکسی ۳-هوستون ۱ ؛ خداحافظی در اوج مثل بکهام

۱۲م آذر ،

اخبار لیگ آمریکا : دیوید بکهام در آخرین فصل حضورش در تیم ال ای گلکسی توانست در نیمه ی دوم بازی تیمش مقابل حریف قدیمی باز هم بدرخشد.

به گزارش فوتبال آنلاین دیوید بکهام در آخرین فصل حضورش در تیم ال ای گلکسی توانست در نیمه ی دوم بازی تیمش مقابل حریف قدیمی باز هم بدرخشد.

گالکسی در آغاز با گل دقیقه ۴۴ کار عقب افتاد اما توانست به بازی بازگردد.گونزالز دقیقه ۶۰ و دو گل داناوان و کین،هر دو از روی نقطه پنالتی تیم بکهام را به قهرمانی رساند.

ال ای گلکسی امسال با حضور دیوید بکهام قهرمان  م ال اس کاپ شد.ورزش هایی مانند بیسبال و بسکتبال در آمریکا بسیار پرطرفدارتر از فوتبال است اما رابطه ی خوب بکهام با هواداران تیمش سبب شده تا دیگران هم به ارتباط برقرار کردن با ستاره های تیمشان تشیوق بشوند.

در بازی آخر تماشاگران تی شرت هایی به تن داشتند که روی آن شعارهایی از قبیل «ما بکهام را دوست داریم» «دیوید متشکریم» نوشته شده بود.

دیوید بکهام در این باره گفت : این روز برای من یکی از به یادماندنی ترین ها خواهد شد.ما در ورزشگاه خودمان در حضور طرفداران تیممان برنده شدیم.”

بکهام دوباره گوشزد کرد که به زودی به عنوان صاحب یک باشگاه به لیگ فوتبال آمریکا باز خواهد گشت. امروز همان طور که برایم خوشحال کننده است ناراحت کننده نیز هست زیرا باید ۶ سال خاطراتم را که بسیار عالی بود ،‌پشت سر بگذارم و بروم.اما من همیشه جنبه ی مثبت قضیه را می بینم و آن هم این است که قرار نیست از لیگ فوتبال آمریکا جدا شوم.

من ۶ سال است که در گلکسی بازی می کنم و بدون اقراق باید بگویم در ۴ سال آخر ما واقعا عالی عمل کردیم .قهرمانی امسال همه چیز را برای من تکمیل کرد.

فصل قبل نیز کاپ ام ال اس به گلکسی رسیده بود.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.