گل‌محمدی: اتفاقات مشکوک است / با امیدها به میدان می‌روم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید اتفاقاتی در بازی‌های این تیم رقم خورده که مشکوک است!

به گزارش ممتاز نیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ قضیه فوتبالی پیش نمی‌رود و اتفاقاتی که دارد رخ می‌دهد،‌ خیلی بو دار و مشکوک است. شاید من اگر سرمربی پرسپولیس نبودم، این اتفاق رخ نمی‌داد.

احتیاجی به این جام‌های فلزی نداریم

او ادامه داد: آقای تاج، افشاریان، مهدی و درویش گوش کنید! ما جام اصلی را در هفته هفتم گرفتیم. از این جام‌های فلزی در باشگاه زیاد داریم. احتیاجی به این جام‌های فلزی نداریم. ما جام شرف را بردیم و بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین و با شرف هستند. یک سال و نیم با این تیم قرارداد دارم. هیات مدیره و آقای درویش من را بردارد، چون مردم پشت این تیم هستند. یک سال و نیم است من جام نمی‌گیرم. من از هواداران عزیز عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم چه حس و حالی دارید. یک سال و نیم از جام خبری نیست. از هفته بعد هم با امیدها به مسابقات می‌روم مگر اینکه حکم اخراج من را از بالاها بدهند!

پشت این تیم به مردم است

سرمربی پرسپولیس گفت: از باشگاه این اتفاق رخ نمی‌دهد. متاسفانه در هفته‌های اخیر در داخل تیم و هم بیرون اتفاقاتی رخ می‌دهد. این هم وضع داوری است. وقتی اسم منصوریان (داور مسابقه) آمد،‌ یکی از من پرسید که چطور است و من سر تکان دادم. می‌دانند برای بازی‌ها چه کسی را بگذارند. واقعا برای کسانی که تصمیم گرفتند که این اتفاق برای پرسپولیس رخ دهد، تاسف می‌خورم. یک چیزهایی بین پرسپولیس و مردم است که آن‌ها را نمی‌توانید بگیرید. جام فلزی را ممکن است بگیرید اما شرف و غیرت را نمی‌توانید بگیرید چون پشت این تیم به مردم است. این تیم، تیم حکومتی نیست، این تیم مردم است. حالا بزنید و بکوبید اما همه چیز برای مردم مشخص است. ادامه دهید. هیچ اتفاقی برای این تیم بزرگ رخ نمی‌دهد. خودتان را دارید خراب می‌کنید و خودتان را بین مردم از بین می‌برید. من صحبت فوتبالی زیادی ندارم و با امیدهای خود به مسابقات می‌رویم و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

اراده این است پرسپولیس برنده نشود چون من سرمربی‌اش هستم

گل‌محمدی در پایان گفت: هیچ‌کسی اراده‌ای ندارد که تیم خاص برنده شود. اراده این است که تیم ما نتیجه نگیرد چون من سرمربی ‌اش هستم. این واضح و روشن است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.