گل‌محمدی: بازی با فولاد، لجن بازی بود تا فوتبال / این اتفاقات حال آدم را خراب می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد تند از رفتار میزبان دیدار این تیم برابر فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: در مورد مسائل فنی نمی توانم صحبت کنم چرا که این «لجن بازی» بود نه فوتبال!

گل‌محمدی: بازی با فولاد، لجن بازی بود تا فوتبال / این اتفاقات حال آدم را خراب می‌کند

به گزارش ممتاز نیوز، آخرین دیدار از هفته هفدهم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه امروز جمعه بین تیم های فوتبال فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی و البته خالی از تماشاگر تیم اهوازی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر قرمزپوشان جنوبی به پایان رسید. روبرتو تورس در دقیقه ۲۳ برای فولاد گل زد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: خیلی دوست داشتم درباره بازی و مسائل فنی حرف بزنم اما اتفاقاتی که در ۹۰ دقیقه افتاد حال آدم را از فوتبال بد می کند.

سرمربی سرخپوشان که نسبت به اتفاقات رخ داده در این دیدار بسیار عصبانی بود ادامه داد: اسم این بازی را می شود فوتبال گذاشت؟ یک سوال از مسئولان دارم؛ چرا این بازی بدون تماشاگر شد؟ برای اینکه اجازه دادند تا کادر فنی حریف صدایشان به داور برسانند و بازی را خراب کنند.

گل محمدی در ادامه انتقاداتش خاطرنشان کرد: نمی دانم چرا بازی بدون تماشاگر شد. نه آنها فوتبال بازی کردند نه ما. اصلا فوتبال نبود. ۳ سال در این تیم بازی کردم. فوتبال خوزستان این شکلی نبود. استعداد اینجا زیاد است و نیازی به این حواشی نبود. داور هم تحت تاثیر این اتفاقات بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حاشیه هایی که نیمکت نشینان فولاد برای داور ایجاد کردند گفت: آنها کاری کردند که تن و بدن داور می لرزید و در صحنه پنالتی ترسید سوت بزند.

یحیی گل محمدی با به کار بردن جمله ای تند در مورد این دیدار گفت: در مورد دیداری که «لجن بازی» بود تا فوتبال صحبتی ندارم. برای مجموعه فولاد تاسف می خورم. آنها از اسپانیا مربی آورده اند که فقط داد بزند!

وی ادامه داد: نکونام مربی جوان و خوبی است و نیازی به این کارها ندارد. ما ۳ امتیاز را از دست دادیم اما کاش طوری بازی کنیم که با مسائل فنی سه امتیاز را بگیریم. وقتی بازی این شکلی می شود باید تاسف خورد به حال برگزار کنندگان.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در این چند بازی صدای ما در نیامد و نجابت به خرج دادیم اما خیزش بدی برای تیم ما به وجود می آید. سهیل مهدی باید حواسش را جمع کند. ما خیلی چیزها را می بینیم. امروز بنیادی فر هم ترسیده بود! اگر برای ما پنالتی می گرفت اتفاقات بدی برای او می افتاد. برای او خوشحالم که جان سالم از اینجا به در برد.

گل محمدی با بیان این که به دست آوردن سه امتیاز به هر روشی ارزش ندارد خاطرنشان کرد: ما باید از بازی لذت ببریم اما متاسفانه این احترام را امروز در فوتبال ندیدیم. این شیوه اگر باب شود برای فوتبال ما اتفاق خوبی نمی افتد. در ایران به این چیزها اهمیت نمی دهند. این اتفاقات فقط برای فوتبال ما فقط آبروریزی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.