«گلوگاه» تنها نماینده سینمای ایران در فستیوال توکیو

به گزارش روابط عمومی فیلم سینمایی «گلوگاه»، ۲۵ فستیوال جهانی فیلم توکیو روز شنبه ۲۹ مهرماه برابر با ۲۰ اکتبر با حضور فیلم سینمایی«گلوگاه» به عنوان تنها نماینده سینمایی ایران در این رویداد بین‌المللی گشایش خواهد یافت.
براساس این گزارش، جشنواره فیلم توکیو اکسال تحت حمایت فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های تهیه‌کنندگان فیلم (FIAPF) با هدف گسترش عشق به سحر و جادو بی حد و حصر و عمیق از سینما به بینندگان برگزار خواهد شد که این جشنواره نقش اساسی در صنعت فیلم ژاپن خواهد داشت.
در بیست و پنجمین دوره جشنواره توکیو شش جایزه شامل: جایزه بزرگ ساکورا توکیو، جایزه ویژه هیات داوران، جایزه بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد،بهترین بازیگر زن و بهترین دستاورد هنری اهدا خواهد شد که فیلم سینمایی «گلوگاه» تنها نماینده سینمای ایران در این فستیوال معتبر جهانی خواهد بود.
چهارمین پروژه سینمایی محمدابراهیم معیری فیلمی خاص در کارنامه کاری این کارگردان به حساب می‌آید چرا که به لحاظ فنی و تکنیکی فیلمی سخت بوده و داستان آن نیز در مورد افرادی است که تاکنون کمتر به آنها توجه شده است.
براساس این گزارش، گلوگاه داستان مردمی است که هیچ‌گاه آنها را ندیده‌ایم و همیشه در جاده‌ها از کنارشان به سادگی عبور کرده‌ایم و این عبوری است از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب…
در «گلوگاه» بازیگرانی چون: هادی دیباجی، لادن مستوفی، کامران تفتی، سیامک اطلسی، علی اوسیوند، مرتضی مسجدجامعی، محسن نبوی، حبیب‌ مظفری، حسن مهمانی، ساقی زینتی، میرصلاح حسینی، رضا حسین‌پور، سیامک احمدی،احمد میرصالحی، آناهیتا غفاریان، سهیلا سبحانی، نوبر قنبریان، علی جان لو و … مقابل دوربین نادر معصومی قرار گرفتند.
معیری قصد دارد با بازگشت از کشور ژاپن مقدمات ساخت قسمت دوم «گلوگاه» را با عنوانی جدید آغاز کند.
۳۰۱۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.