گلکسی S4؛ برترین اسمارت‌فون معرفی شد

۳۱اردیبهشت،

فضای سایبر > سخت‌افزار– ممتازنیوز:
نشریه Consumer Report پس از انجام آزمایش‌های متعدد برروی گوشی تازه گلکسی S4 سامسونگ، آن را به عنوان برترین اسمارت‌فون موجود در بازار معرفی کرد.

براساس گزارش CNN، یک ماه پس از اینکه نقد و بررسی‌های مثبتی دربارهٔ این اسمارت‌فون در نشریه‌های مختلف انتشار یافت،‌ برگ برنده شرکت سامسونگ تایید یکی از مطرح‌ترین نشریه‌های تکنولوژی، یعنی Consumer Reports را نیز دریافت کرد و این نشریه گلکسیS4 را به عنوان برترین اسمارت‌فون موجود معرفی کرد.

پیش از این برترین اسمارت‌فون در لیست این نشریه Optimus G محصول شرکت LG بود که اکنون با یک پله سقوط رتبه دوم لیست برترین اسمارت‌فون‌های بازار را از آن خود کرده‌است و در پی آن اسمارت‌فون‌های HTC One، گلکسی S3 و آی‌فون ۵ قرار گرفته‌اند.

Consumer Reports رتبه‌بندی خود را براساس آزمایش‌های گسترده‌ای که برروی گوشی انجام داده محاسبه کرده و گوشی‌ها را در دسته‌بندی‌هایی از قبیل کاربری آسان، کیفیت نمایشگر و صدا، قابلیت حمل و طول عمر باطری مورد آزمایش قرار می‌دهد. گوشی تازه سامسونگ کمترین امتیازات را در بخش کیفیت ویدیو و قابلیت حمل به دست آورد و در بخش کیفیت صدا نیز امتیاز متوسطی را برای خود به ثبت رساند.

این نشریه توجه ویژه‌ای به نمایشگر لمسی پنج اینچی، قابلیت چند کاربردی بودن و وجود IR داخلی داشته و آنها را برترین ویژگی‌های این اسمارت‌فون نامیده است. همچنین دوربین این گوشی به عنوان یکی از بهترین دوربین‌های در میان اسمارت‌فون‌های موجود معرفی شده‌است.

گلکسیS4 مدل ارتقا یافته گوشی گلکسیS3 است که یکی از پرفروش‌ترین اسمارت‌فونهای سال قبل به شمار می رود.سامسونگ در چهار ماه اول سال ۲۰۲۴ بازار اسمارت‌فون جهان را در تسلط خود داشت و به نظر می‌آید رتبه‌بندی تازه نیز بتواند به رشد بیشتر بازار این شرکت کمک کند.

هفته قبل نیز گوگل نسخه‌ای تازه از گلکسی S4 سامسونگ را معرفی کرد که قرار است به نسخه‌ای کاملا تازه از سیستم عامل موبایل اندروید مجهز باشد. این گوشی قیمتی در حدود ۶۴۹ دلار خواهد داشت و از پایان ماه ژوئن عرضه خواهد شد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.