گل‌محمدی: این نتایج را مدیون اراده بازیکنان هستیم

۱۴م دیماه ،

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل گهر درود گفت: فردا مسابقه بسیار حساس و مهمی در پیش داریم که از سه دیدار قبلی ما سخت‌تر است. با توجه به نتایج سه هفته قبل انتظارات از ما بیشتر شده و تیم‌ها با انگیزه بیشتری مقابل ما صف‌آرایی می‌کنند.

کسب ۴ امتیاز توسط گهر در دو بازی قبل نشان از روند رو به رشد این تیم دارد. در هر صورت این برای ما اخطاری جدی است و بازیکنان‌مان نباید فکر کنند با تیمی ضعیف بازی دارند. از تمامی بازیکنان می‌خواهم با تمام قدرت و انرژی بازی کنند تا بتوانیم امتیازات این دیدار مهم را کسب کنیم.

وی افزود: سه بازی قبلی ما آسان نبود و بازیکنان با انرژی مضاعفی که از خود ارائه کردند توانستند نتیجه بگیرند. گهر چون در انتهای جدول بازی دارد دلیلی بر آسانی مسابقه ما نیست، فردا دیداری به مراتب سخت‌تر از قبل در پیش داریم. در این دیدار تنها محمد قاضی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه در این مدت چه کاری در پرسپولیس کرده که این تیم اینقدر متحول شده است، خاطرنشان کرد: من در تیم پرسپولیس کوچک‌ترین نقش را داشتم و بازیکنان با عزم و اراده خود بزرگ‌ترین تأثیر را در نتایج اخیر داشته‌اند. آنها تلاش کردند و خواستند آغاز خوبی داشته باشند در این مدت از جان مایه گذاشتند و تمام این موفقیت‌ها تحت تأثیر تغییرات مثبت و مدیون اراده بازیکنان است.

وی در مورد بازگشت مهرداد معدنچی اظهار داشت: قرارداد مهرداد ثبت نشده است. معدنچی بازیکنی مورد علاقه سایر نفرات تیم است و خود من به او علاقه دارم. مهرداد از بازیکنان خوب فوتبال ایران است و در این شرایط که نتوانست تیمی برای خود پیدا کند تصمیم گرفتیم از حضور او در پرسپولیس استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه شایعه شده رفتن وینگو بگوویچ از تیم پاس همدان به خاطر آمدن به پرسپولیس بوده است، گفت: نمی‌توانیم بگوییم در این مدت با بگوویچ صحبت نکردیم. این مذاکرات به تازگی اتفاق افتاده و آن زمان که او در تیم پاس حضور داشته صحبتی در میان نبوده است. وقتی فهمیدم قرارداد خود را فسخ کرده پیشنهاد کردم که او به کادر فنی پرسپولیس بیاید که طی دو سه روز اخیر این موضوع مشخص می‌شود.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا پیش از این از بازیکن خارجی جدید خود بنام پروویچ شناخت داشته، گفت:‌ من از این بازیکن شناختی نداشته‌ام و پس از دو سه جلسه حضور در تمرینات تصمیم گرفتیم او را جذب کنیم.

وی در مورد لحن صحبت‌های محمد رویانیان در برنامه ۹۰ اظهار داشت: آقای رویانیان در همان برنامه در این مورد توضیح دادند. رویانیان در فوتبال کارهای مثبت زیادی انجام داده؛ متأسفانه جو فوتبال به نحوی است که برخی فقط دنبال نقاط ضعف می‌گردند. فکر می‌کنم اگر به جنبه‌های مثبت فکر کنیم این بحث‌ها حل می‌شود و دیگر چنین مسائلی را مطرح نمی‌کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.