گل‌محمدی: نه فهرست خرید داریم نه فهرست مازاد

۲۳م اسفند ،

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تکذیب هر گونه لیست مازاد پرسپولیس برای فصل بعد، اظهار کرد: من همه شایعه‌ها را تکذیب می‌کنم. هیچ دلیلی ندارد که این قدر غیر حرفه‌ای لیست بازیکنان فصل بعد خود را اعلام کنیم. تازه اگر هم من چنینی لیستی را داده باشم، در اختیار باشگاه است، اما قسم می خورم که تا الان نه لیست خرید و نه لیست مازادی به باشگاه اعلام نکرده ام.

به گزارش ایسنا ، وی ادامه داد: دلیلی ندارد که در این شرایط مهم که پرسپولیس تازه به آرامشی رسیده است، ما به چنین کاری دست بزنیم. متاسفانه بعضی ها دوست دارند با این کار آرامش تیم ما را بر هم بزنند.

گل محمدی در ادامه گفت: از بازیکنان هم می‌خواهم که نسبت به این مسایل بی‌اعتنا باشند ، چرا که به هیچ وجه صحت ندارد و همان طور که گفتم نه لیست خرید داریم و نه لیست مازاد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در بازی با راه‌آهن، تیمتان موقعیت‌های بسیار خوبی را از دست داد و این شائبه به وجود آمده است که بازی‌های لیگ را دیگر جدی نمی‌گیرید؟ گفت: ما پرسپولیس هستیم و باید جایگاهی در شان نام و اعتبار این تیم کسب کنیم. وقتی در یک بازی چند موقعیت ۱۰۰ درصد گل به وجود می آورید، این یعنی که انگیزه بالایی در تیمتان وجود داشته است. ما مقابل راه‌آهن به مساوی هم فکر نمی کردیم چه به برسد به باخت و شکست‌مان در آن بازی فقط یک اتفاق بود، ‌با این حال این مسایل در فوتبال پیش می‌آید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.