گل‌محمدی: باید به همان پرسپولیسِ قهرمان تبدیل شویم

۳۰ام بهمن ،

arash khamooshi (27 of 30)-2.jpg

یحیی گل‌محمدی می‌گوید پرسپولیس به صدر جدول نمی‌رسد اما برای کسب سهمیه امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه دو هفته است که بازی‌هایمان را می‌بریم و ۶ امتیاز خوب گرفته‌ایم، باید این روند را ادامه دهیم و برای کسب پیروزی‌های بیشتر تلاش کنیم. جمعه هم برای کسب سه امتیاز به بندرعباس می‌رویم.

وی افزود: می‌دانیم که آن‌ها شرایط خوبی ندارند و نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارند. تمام تلاش خود را می‌کنیم که هر سه امتیاز را بگیریم. من فکر می‌کنم که بازی قشنگی از هر دو تیم شاهد باشیم.

گل‌محمدی دربارهٔ پیشرفت پرسپولیس در چند هفته اخیر گفت: به نظر من بازیکنان پرسپولیس از نظر روحی و شخصیت تیمی به جایگاه خوبی رسیده‌اند. این پیروزی‌ها اعتماد به نفسی که از دست‌مان رفته بود را به پرسپولیس برگردانده است. پرسپولیس تیم بزرگی است که هواداران بیشماری دارد. این تیم فقط برد می‌خواهد و باید به همان پرسپولیسِ قهرمان تبدیل شود.

وی ادامه داد: ما یک نیم فصل طلایی را از دست دادیم که می‌شد امتیازات بسیاری در آن جمع کنیم اما نشد. حالا نمی‌خواهم به قبل برگردم ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که امسال یک سهمیه بگیریم چه در جام حذفی و چه در لیگ برتر.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که با این شرایط می‌توانید به صدر جدول برسید گفت: به صدر جدول که مطمئنا نمی‌توانیم برسیم با توجه به بازی‌های کمی که تا پایان فصل باقی مانده و حضور تیم‌های مدعی و همین طور فاصله امتیازی بسیاری که با آن‌ها داریم امیدواریم بتوانیم یک سهمیه در لیگ بگیریم و این هم بستگی به تلاش و همت خودمان دارد.

سرمربی پرسپولیس دربارهٔ حضور مدیران باشگاه رئال مادرید در تهران که فردا رخ می‌دهد گفت: این نوع ارتباط گرفتن با باشگاه‌های بزرگ دنیا کار بزرگی است و تبادل اطلاعات با این باشگاه‌ها می‌تواند سطح کیفی فوتبال را بالا ببرد. همچنین شناخت بیشتر از امکانات و نحوه استفاده آن‌ها از این امکانات به پیشرفت ما کمک می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.