گل‌محمدی: بعد از ده‌ نفره شدن تمرکز پیدا کردیم/ خطیبی: باید فکری به حال خط دفاعی‌مان کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید که تیمش نیمه اول بازی را خوب آغاز نکرده اما پس از ده نفره شدن تمرکزش تیمش بیشتر شده است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در کنفرانس خبری بعد از بازی با تیم گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: ما بازی را خوب آغاز نکردیم و گلی نیز دریافت کردیم. بعد از ۱۰ نفره شدن، بازیکنان به خودشان آمدند و بازی روان‌تری را انجام دادند. بازیکنانم با غیرت و با انگیزه بازی کردند و توانستند سه امتیاز را کسب کنند. تبریک می‌گویم.

گل‌محمدی گفت: گسترش در نیمه‌ی اول خوب و باانگیزه بود. با کسب این سه امتیاز جایگاهمان در جدول خوب شد. در نیمه دوم به بازیکنان گسترش فولاد اجازه به ثمر رساندن گل ندادیم. امیدوارم روند خوبمان ادامه یابد. این بازی برای ما و گسترش فولاد مهم بود.

وی درخصوص حاشیه‌های این بازی گفت: من نمی‌توانم در مورد این مسائل صحبت کنم و بازی تمام شده است.

***

حسین خطیبی مربی تیم گسترش فولاد تبریز در کنفرانس خبری بعد از باخت ۲ بر یک برابر نفت تهران اظهار کرد: متاسفانه سه امتیاز بازی خانگی را از دست دادیم. حقمان باخت نبود و می‌توانست بازی مساوی شود. از چند موقعیت گل فقط توانستیم یک گل را به ثمر برسانیم. باید در ضربات آخر دقت کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنانمان قدر ریسک و اعتماد رسول خطیبی را ندانستند. تیم نفت بعد از ۱۰ نفره شدن در دفاع کارش را ادامه داد و این موضوع برایمان سخت شد.

مربی گسترش فولاد گفت: از نظر روحی روانی این بازی را واگذار نکردیم و تمام تلاشمان را برای کسب سه امتیاز انجام دادیم. انتظار نداشتیم نتیجه را به نفت واگذار کنیم. تیم ما انگیزه داشت ولی دفاعمان عملکرد خوبی از خود نشان نداد. نفت در ضدحملات سریع توانست به گل برسد.

خطیبی در پایان بیان کرد: باید فکری به حال خط دفاعی‌مان کنیم و در نیم‌فصل ضعف‌مان را پوشش بدهیم و دفاع وسط خوبی را جذب تیم کنیم. سریع‌تر از نفت بازی کردیم. نیمه دوم مالکیت توپ در دست آنها بود. بعد از ۱۰ نفره شدن تیم نفت به عقب کشید و تاکتیک خود را تغییر داد.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.