گل‌محمدی: شاید بازی با فولاد تکلیف قهرمان را مشخص کند/ تا همین جا هم فوق‌العاده نتیجه گرفته‌ایم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – یحیی گل‌محمدی می‌گوید شاید مسابقه نفت – فولاد تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند.

به گزارش ممتاز؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی نفت تهران در مورد مسابقه تیمش مقابل فولاد خوزستان که فردا برگزار می‌شود گفت: «این مسابقه یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما در لیگ است. باید مقابل تیمی بازی کنیم که مدعی قهرمانی است. شاید این مسابقه تکلیف قهرمان را مشخص کند. فولاد مقابل ما با انگیزه ظاهر می‌شود و امیدوارم که تیمم برنده این دیدار باشد. از آنجا که هر دو تیم قصد بردن دارند، مسابقه خوبی را شاهد خواهیم بود. البته در تمرین دیروز تیمم چهار بازیکن تیم مصدوم شدند و باید ببینیم به این مسابقه می‌رسند یا نه.»
گل‌محمدی در مورد شانس قهرمانی نفت گفت: «اگر ما بازی فردا را ببریم می‌توانیم مدعی اصلی قهرمانی باشیم. بازیکنان من این توانایی را دارند. نفت تا همین جا هم نتایج فوق‌العاده‌ای گرفته ولی اگر به خاطر کم تجربگی یک سری امتیازات را از دست نمی‌دادیم، با اختلاف در صدر بودیم. ما برای موفق شدن باید اشتباهات فردی خود را کم کنیم.»
سرمربی نفت ادامه داد: «اگر نفت امسال قهرمان لیگ شود، تلنگری به مدیرانی است که زیاد هزینه می‌کنند و بازیکن میلیاردی می‌گیرند. با این اتفاق، این دسته از مدیران بیشتر فکر خواهند کرد. تیم‌های لیگ به سه دسته تقسیم می‌شوند که زیاد، متوسط و کم هزینه می‌کنند. ما جزو گروه سوم هستیم ولی بزرگ فکر می‌کنیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.