گل‌محمدی: نفت نسبت به استقلال فشار کمتری تحمل می‌کند/ در خصوص تیم ملی صحبتی با من نشده است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تسنیم نوشت:

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران معتقد است که بازیکنانش در بازی با استقلال نباید به شاگردان قلعه‌نویی زمان و فضای مناسب بدهند.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی فردای (پنج‌شنبه) تیمش مقابل استقلال ضمن تبریک سال نو، گفت: خبر شهادت یکی از مرزبانان کشورمان تمام ایران را متاثر کرد امیدوارم مسئولین تلاش بیشتری انجام دهند تا بقیه اسراء  آزاد شوند و در این ایام به آغوش خانواده‌شان برگردند.

وی افزود: خوشبختانه بازی‌ها دوباره از سر گرفته خواهد شد. این ۳ دیدار پایانی برای هر تیمی حساس است و حکم فینال را دارد. امیدوارم که دیدار فردا از نظر فنی بازی خوبی شود تا تماشاگران لذت ببرند. به نظرم استقلال نسبت به یکی دو ماه گذشته شرایطش بهتر شده است هر چند این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب نکرده اما بازی‌های خوبی را ارائه داده و پیشرفت فنی کرده که این کار ما را سخت‌تر می‌کند. 

سرمربی تیم نفت تهران تصریح کرد: استقلال یک تیم پرمهره و با تجربه است ولی ما امیدواریم بتوانیم در بازی فردا از موقعیت‌های‌مان حداکثر استفاده را ببریم. ما نباید به استقلال زمان و فضا بدهیم تا بتواند راحت بازی کند. ما باید طوری بازی کنیم تا آنها را تحت فشار قرار دهیم. من مطمئن هستم بازی فردا بازی خوبی می‌شود و تماشاگران لذت می‌برند.

وی در مورد تعطیلات یک ماهه لیگ اظهار داشت: در این مدت تقریبا آمادگی خودمان را حفظ کردیم هر چند که مشکل بود. ما ۵ بازی دوستانه با تیم‌های خوب لیگ برتری برگزار کردیم و تیم‌مان را در شرایط مسابقات قرار دادیم. خوشخبتانه برای بازی فردا محروم و مصدومی نداریم و ۲،۳ مصدوممان هم به بازی می‌رسند.

وی ادامه داد: تیم ما نسبت به استقلال بار روانی کمتری دارد چون از استقلال انتظار بیشتری می‌رود و این مسئله می‌تواند به ضرر حریف باشد اما ما هم چیزی برای از دست دادن نداریم و می‌رویم تا یک بازی خوب انجام دهیم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در تیم ملی با او صحبتی شده است، گفت: در این خصوص هیچ خبری نیست و صحبتی با من نشده است.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.